Fandom

Pokémon Wiki

Layla (Unova)

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Leila.png

Leila

Leila (jap. レイラ Leila) to postać z BW095. Jest współwłaścicielką Centrum Opieki Pokémon nie daleko od miasta Humilau. Ma dobre intencje, ale często jest niezdarna - potyka się o kamienie kilka razy w jednym odcinku. Ash i jego przyjaciele spotkali ją, gdy szukała Ruffleta i Vullaby, którzy uciekli z centrum. Znalazła zguby i, wraz z Ashem i jego przyjaciółmi, wróciła do centrum opieki dziennej.

Po tym, jak przedstawiła grupie dyrektora opieki dziennej, Ash, Iris i Cilan postanowili pomóc Leili w pracy. Jednak Rufflet i Vullaby nie dogadywali się i Vullaby w końcu uciekła po raz kolejny. Ash i Iris postanowili opiekować się stworkami w centrum, a Cilan poszedł z Leilą szukać Vullaby. Kiedy w końcu ją znaleźli, zostali zaatakowani przez grupę dzikich Amoongussów. Vullaby była w wielkim niebezpieczeństwie, gdy nagle Rufflet zaatakował Amoongussy, następnie Crustle Cilana zablokował im drogę Kamiennym Ślizgiem, ratując Vullaby.

Leila i Cilan wrócili do opieki dziennej. Po drodze spotkali Asha. Z jego pomocą, prawie udało im się bezpiecznie przejść przez urwisko, ale Leila spadła do wody, wraz z Ruffletem i Vullaby. Po tym, jak dopłynęła do brzegu, dała obu Pokémonom wielki uścisk. Następnie wróciła z Ashem i Cilanem do centrum, a podczas powrotu potknęła się po raz kolejny, lecz teraz Cilan złapał ją za rękę, chroniąc ją przed upadkiem.

Pokémony

Pod opieką

Rufflet
Nursery Rufflet.png

Rufflet był Pokémonem w centrum, który zazwyczaj popadał w bójkę z Vullaby. W czasie kryzysu z pewnymi Amoongussami, udało mu się uratować Vullaby, dzięki czemu w końcu pogodzili się.

Vullaby
Nursery Vullaby.png

Vullaby był Pokémonem w centrum, który zazwyczaj walczył z Ruffletem. Jedna z tych bójek spowodowała ucieczkę Vullaby, gdzie natknęła się na kilka Amoongussów. Vullaby została uratowana przez Ruffleta i Crustle'a Cilana. Ze względu na działania Ruffleta w kierunku Amoongussów, Vullaby w końcu zaprzyjaźniła się z Ruffletem.

Petilil
Nursery Pokemon.png

Petilil była jednym z Pokémonów, którymi opiekowała się Leila w centrum opieki dziennej.

Whimsicott
Nursery Pokemon.png

Whimsicott był jednym z Pokémonów, którymi opiekowała się Leila w centrum opieki dziennej. W czasie walki Vullaby i Ruffleta, Vullaby udało się trafić Whimsicotta Karą.

Karrablast
Nursery Pokemon.png

Karrablast był jednym z Pokémonów, którymi opiekowała się Leila w centrum opieki dziennej.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki