Fandom

Pokémon Wiki

Larvitar Asha

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Larvitar Asha
サトシのヨーギラス Satoshi no Yōgirasu
Ash Larvitar.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Nie został złapany
Miejsce złapania Trasa 46
Obecna lokalizacja Żyje dziko na Srebrnej Górze
Historia
Debiut Lapras luksusowy
Wykluty w Wysiedź mnie, jeśli potrafisz
Wypuszczony w Pomogę ci, mamo
EggMS.png
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Larvitar był Pokémonem-towarzyszem Asha Ketchuma w piątym sezonie anime.

Historia

Ash otrzymał jajko z Larvitarem, które miał dostarczyć do profesora Elma. W czasie wędrówki wykluł się, jednak miał on problemy ze zdrowiem. Pomimo uporania się z pierwszymi trudnościami, Pokémon pozostaje nieufny wobec ludzi. Jego życie w jajku było powodem traumy i nieufności.

W odcinku Uroczystość koronacyjna, Larvitar zaprzyjaźnił się ze Slowpoke'iem o imieniu Arthur. Innym Pokémonom tego rodzaju groziła śmierć przez coraz większy brak wody, a jedynym ich ratunkiem była ewolucja w Slowkinga i znalezienie oazy, w której było wody w dostatku. Niestety, by ewoluować w Slowkinga, jeden ze Slowpoke'ów musiał założyć Kamień Króla. Slowpoke'i, które odważyły się zdobyć koronę nie mogły się do niej dostać, ponieważ koronę strzegły Shelldery. Te czepiały się ogonów Slowpoke'ów i ewoluowały w Slowbro, a Slowbro nie mógł zmienić się w Slowkinga. Arthur postanowił zaryzykować i poszedł po koronę - udawało mu się uniknąć zetknięć z Shellder'ami, ale zaatakowało go ich zbyt wiele, by ten mógł uciec. Larvitar, by pomóc Arthurowi użył Skrzeku, którego Shelldery nie mogły znieść, a nie działał na Arthura. Arthur założył koronę, Shellder go ugryzł i obaj ewoluowali w Slowkinga. Ten Pokémon znalazł oazę, "rozdzielając" wodospad mocami psychicznymi.

Larvitar Egg.png

Jajko

Gdy Larvitar spotkał Elekida w odcinku Popatrz na siebie, Elekid, ten wraz z Pikachu, uderzyli prądem w Asha. Potem Elekid i Larvitar zostali porwani przez Zespół R. Po uderzeniu Elekida, sieć z porwanymi Pokémonami spadła na polanę. Elekid zaprzyjaźnił się z Larvitarem i wraz z nim szukali Asha. Wtedy znów zostali porwani przez Zespół R. Tym razem uratowani zostali przez Ostry Liść Meganium Casey. Larvitar próbował zatrzymać Elekida, który szedł w stronę Słodkiego Zapachu Weepinbella Zespołu R. Później Casey złapała Elekida, a Larvitar wrócił do Asha.

W odcinku Unown przemówił!, gdy Unown wypada ze świata Unownów, spada na Misty, uderzając ją w głowę. Pokémon ten źle się czuł i musiał odpocząć. Larvitar się nim opiekował i zaprzyjaźnił. Gdy Zespół R użył swojej broni na Larvitara, Unown użył swych psychicznych mocy i zabrał bohaterów do umysłu Larvitara. Tam, Ash i Pikachu ratują go przez całkowitym zamknięciem się w sobie. Potem wracają do rzeczywistości i żegnają się z Unownem. Od tamtego momentu Larvitar stał się bardziej otwarty.

EP266 Tyranitar y Larvitar.png

Larvitar z matką

Gdy bohaterowie dostają się do rezerwatu na Srebrnej Górze, spotykają matkę Larvitara, ale ten się jej boi, a gdy Ash popycha Larvitara, ta wścieka się i atakuje ich. Bohaterowie uciekają razem z przestraszonym Larvitarem, lecz potem Larvitar zapłakuje się, a jego matka uspokaja się. Później pojawiają się ludzie, którzy wcześniej próbowali porwać Tyranitara. Zabierają matkę Larvitara, ale na szczęście zostaje uratowana i wraz ze swoim dzieckiem, pokonuje ich. Ash i przyjaciele zostawiają Larvitara z matką, tak jak to mieli zrobić z jajem, i żyje szczęśliwie.

Osobowość i cechy charakteru

Larvitar był bardzo nieśmiały w stosunku ludzi po urodzeniu i często używał Osłony wobec nich. Po pewnym czasie przezwyciężył nieśmiałość i zaprzyjaźnił się z kilkoma Pokémonami.

Ruchy

Ataki Pliki Debiut
Skrzek 246MS.pngAsh Larvitar Screech.png Wysiedź mnie, jeśli potrafisz
Ukryta Moc 246MS.pngAsh Larvitar Hidden Power.png Wysiedź mnie, jeśli potrafisz
Utwardzenie 246MS.pngAsh Larvitar Harden.png Wysiedź mnie, jeśli potrafisz
Gryzienie 246MS.pngAsh Larvitar Bite.png Jesteś gwiazdą, Larvitar!
Tunel 246MS.pngAsh Larvitar Dig.png Jesteś gwiazdą, Larvitar!

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 伊東みやこ Miyako Itō
Stany Zjednoczone Tara Jayne
Polska Tara Jayne

Ciekawostki

  • Pokémon ten nigdy oficjalnie nie należał do Asha, ponieważ nie został złapany do Poké Balla.

Podobne artykuły

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Larvitar.
Pokémony Asha
{{{link}}}
Przy sobie PikachuRowletRockruffLitten
W laboratorium Oaka BulbasaurCharizardKinglerMukTaurosySnorlaxHeracrossBayleefQuilavaTotodileNoctowlDonphanSwellowSceptileCorphishTorkoalGlalieStaraptorTorterraInfernapeBuizelGliscorGibleUnfezantOshawottPigniteSnivyScraggyLeavannyPalpitoadBoldoreKrookodileTalonflameHawluchaNoivern
Utracone SquirtleBeedrillRaticatePrimeapeButterfreePidgeotLaprasAipomGreninjaGoodra
Niezłapane HaunterLarvitarRapidashPorygonArbokWeezingMeowthHoothootStaryuPsyduckSeakingLombreHitmonleePiplupSudowoodoPachirisuRaichuSpoinkMantykeCottoneeButterfreeRhyhornVivillon

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki