Wikia

Pokepédia

Larvitar Asha

Dyskusja0
2548stron na
tej wiki
Larvitar Asha
サトシのヨーギラス Satoshi no Yōgirasu
Ash Larvitar
Informacje
Płeć Nieznana
Umiejętność Odwaga*
Aktualna lokalizacja Srebrna Góra
Historia
Zdobyte jajko w Lapras luksusowy
Miejsce złapania Trasa 46
Wypuszczony w Pomogę ci, mamo
Egg mini 246 mini
Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku
Larvitar był Pokémonem-towarzyszem Asha Ketchuma w piątym sezonie anime.

Historia

Ash otrzymał jajko z Larvitarem, które miał dostarczyć do profesora Elma. W czasie wędrówki wykluł się, jednak miał on problemy ze zdrowiem. Pomimo uporania się z pierwszymi trudnościami, Pokémon pozostaje nieufny wobec ludzi. Jego życie w jajku było powodem traumy i nieufności.

W odcinku Uroczystość koronacyjna, Larvitar zaprzyjaźnił się ze Slowpoke'iem o imieniu Arthur. Innym Pokémonom tego rodzaju groziła śmierć przez coraz większy brak wody, a jedynym ich ratunkiem była ewolucja w Slowkinga i znalezienie oazy, w której było wody w dostatku. Niestety, by ewoluować w Slowkinga, jeden ze Slowpoke'ów musiał założyć Kamień Króla. Slowpoke'i, które odważyły się zdobyć koronę nie mogły się do niej dostać, ponieważ koronę strzegły Shelldery. Te czepiały się ogonów Slowpoke'ów i ewoluowały w Slowbro, a Slowbro nie mógł zmienić się w Slowkinga. Arthur postanowił zaryzykować i poszedł po koronę - udawało mu się uniknąć zetknięć z Shellder'ami, ale zaatakowało go ich zbyt wiele, by ten mógł uciec. Larvitar, by pomóc Arthurowi użył Skrzeku, którego Shelldery nie mogły znieść, a nie działał na Arthura. Arthur założył koronę, Shellder go ugryzł i obaj ewoluowali w Slowkinga. Ten Pokémon znalazł oazę, "rozdzielając" wodospad mocami psychicznymi.

Larvitar Egg

Jajko

Gdy Larvitar spotkał Elekida w odcinku Popatrz na siebie, Elekid, ten wraz z Pikachu, uderzyli prądem w Asha. Potem Elekid i Larvitar zostali porwani przez Zespół R. Po uderzeniu Elekida, sieć z porwanymi Pokémonami spadła na polanę. Elekid zaprzyjaźnił się z Larvitarem i wraz z nim szukali Asha. Wtedy znów zostali porwani przez Zespół R. Tym razem uratowani zostali przez Ostry Liść Meganium Casey. Larvitar próbował zatrzymać Elekida, który szedł w stronę Słodkiego Zapachu Weepinbella Zespołu R. Później Casey złapała Elekida, a Larvitar wrócił do Asha.

W odcinku Unown przemówił!, gdy Unown wypada ze świata Unownów, spada na Misty, uderzając ją w głowę. Pokémon ten źle się czuł i musiał odpocząć. Larvitar się nim opiekował i zaprzyjaźnił. Gdy Zespół R użył swojej broni na Larvitara, Unown użył swych psychicznych mocy i zabrał bohaterów do umysłu Larvitara. Tam, Ash i Pikachu ratują go przez całkowitym zamknięciem się w sobie. Potem wracają do rzeczywistości i żegnają się z Unownem. Od tamtego momentu Larvitar stał się bardziej otwarty.

EP266 Tyranitar y Larvitar

Larvitar z matką

Gdy bohaterowie dostają się do rezerwatu na Srebrnej Górze, spotykają matkę Larvitara, ale ten się jej boi, a gdy Ash popycha Larvitara, ta wścieka się i atakuje ich. Bohaterowie uciekają razem z przestraszonym Larvitarem, lecz potem Larvitar zapłakuje się, a jego matka uspokaja się. Później pojawiają się ludzie, którzy wcześniej próbowali porwać Tyranitara. Zabierają matkę Larvitara, ale na szczęście zostaje uratowana i wraz ze swoim dzieckiem, pokonuje ich. Ash i przyjaciele zostawiają Larvitara z matką, tak jak to mieli zrobić z jajem, i żyje szczęśliwie.

Osobowość i cechy charakteru

Larvitar był bardzo nieśmiały w stosunku ludzi po urodzeniu i często używał Osłony wobec nich. Po pewnym czasie przezwyciężył nieśmiałość i zaprzyjaźnił się z kilkoma Pokémonami.

Ruchy

Ruch Typ Pierwsze użycie Obraz
Skrzek Normal Wysiedź mnie, jeśli potrafisz Jest
Ash Larvitar Screech

Ukryta Moc Normal Wysiedź mnie, jeśli potrafisz Jest
Ash Larvitar Hidden Power

Osłona Normal Wysiedź mnie, jeśli potrafisz Jest
Ash Larvitar Harden

Gryzienie Mrok Jesteś gwiazdą, Larvitar! Jest
Ash Larvitar Bite

Tunel Ziemia Jesteś gwiazdą, Larvitar! Jest
Ash Larvitar Dig

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 伊東みやこ Miyako Itō
USA Tara Jayne
Polska Tara Jayne

Ciekawostki

  • Pokémon ten nigdy oficjalnie nie należał do Asha, ponieważ nie został złapany do Poké Balla.

Podobne artykuły

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Larvitar.
Pokémony Asha
Ash Kalos
Przy sobie PikachuFroakieFletchinderHawlucha
W laboratorium Oaka BulbasaurCharizardKinglerMukTaurosySnorlaxHeracrossBayleefQuilavaTotodileNoctowlDonphanSwellowSceptileCorphishTorkoalGlalieStaraptorTorterraInfernapeBuizelGliscorGibleUnfezantOshawottPigniteSnivyScraggyLeavannyPalpitoadBoldoreKrookodile
Na treningu SquirtlePrimeape
Wypuszczone ButterfreePidgeotLapras
Wymienione RaticateAipom
Rozdane Beedrill
Nieoficjalne HaunterLarvitar

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki