FANDOM

Ash Larvitar.png

Pokemon typu kamień ziemia .Larvitar to mały szarozielony pokemon. Posiada na swoim ciele cztery romboidalne otwory. Dwa na brzuchu,dwa na plecach. Ma małe łapki i stópki z jednym pazurem. Jego czerwony brzuch jest w kształcie rombu i posiada dwa paski. Na czubku głowy widnieje duży róg. Posiada wiecznie zmrużone oczy z czerwoną tęczówką i czarną trójkątną skazą zaraz pod oczodołami. Jego ogon wyróżnia się ciekawą strukturą. Jest okrągły rozszczepiony na płatki przypominające łuski szyszki a w środku zawiera w zależności od regionu występowania półkulę, walec lub malutkie wiertło.

Zachowanie

Uwielbia zajadać się ziemią, którą pożera w ogromnych ilościach. W razie potrzeby wyzwala okropny pisk do obrony. Jest z natury spokojny. Gdy spotka się go na wolności przeważnie wcina ziemię by jak najszybciej zmienić swoja larwalną postać. W kilka tygodni potrafi zjeść średniej wielkości górę po czym zapada w sen by móc urosnąć. Gdy się rodzi głęboko pod ziemią i dopóki nie zje jej całej nie może zobaczyć twarzy rodziców.Gdy nabiera doświadczenia ewoluje w Pupitara , a następnie w potężnego Tyranitara.

EP266 Tyranitar y Larvitar.png

Larvitar i Tyranitar

GALERIA

Tu możesz zobaczyć różne zdjęcia Larvitara .

Larvitar Egg.png

Jajko Larvitara

Plik:Ukryta Moc Larvitar.png
Ash Larvitar Dig.png

Tunel Larvitarta

Ash Larvitar Bite.png

Larvitar używa gryzienia

Chris Larvitar.png

Larvitar Chrisa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki