Fandom

Pokémon Wiki

Larvitar

3104strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ash Larvitar.png

Pokemon typu kamień ziemia .Larvitar to mały szarozielony pokemon. Posiada na swoim ciele cztery romboidalne otwory. Dwa na brzuchu,dwa na plecach. Ma małe łapki i stópki z jednym pazurem. Jego czerwony brzuch jest w kształcie rombu i posiada dwa paski. Na czubku głowy widnieje duży róg. Posiada wiecznie zmrużone oczy z czerwoną tęczówką i czarną trójkątną skazą zaraz pod oczodołami. Jego ogon wyróżnia się ciekawą strukturą. Jest okrągły rozszczepiony na płatki przypominające łuski szyszki a w środku zawiera w zależności od regionu występowania półkulę, walec lub malutkie wiertło.

Zachowanie

Uwielbia zajadać się ziemią, którą pożera w ogromnych ilościach. W razie potrzeby wyzwala okropny pisk do obrony. Jest z natury spokojny. Gdy spotka się go na wolności przeważnie wcina ziemię by jak najszybciej zmienić swoja larwalną postać. W kilka tygodni potrafi zjeść średniej wielkości górę po czym zapada w sen by móc urosnąć. Gdy się rodzi głęboko pod ziemią i dopóki nie zje jej całej nie może zobaczyć twarzy rodziców.Gdy nabiera doświadczenia ewoluje w Pupitara , a następnie w potężnego Tyranitara.

EP266 Tyranitar y Larvitar.png

Larvitar i Tyranitar

GALERIA

Tu możesz zobaczyć różne zdjęcia Larvitara .

Larvitar Egg.png

Jajko Larvitara

Plik:Ukryta Moc Larvitar.png
Ash Larvitar Dig.png

Tunel Larvitarta

Ash Larvitar Bite.png

Larvitar używa gryzienia

Chris Larvitar.png

Larvitar Chrisa

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki