Wikia

Pokepédia

Lapras Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Lapras Asha
Ash Lapras
サトシのラプラス Satoshi's Laplace
Informacje
Debiut Zagubiony Lapras
Miejsce złapania Wyspa Tangelo
Płeć Nieznana
Umiejętność Nieznana
Wypuszczony w Wiwat Lapras
Aktualna lokalizacja Nieznana
131 mini
Ten Pokémon nie ewoluował.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]

Lapras był pierwszym Pokémonem złapanym przez Asha na Pomarańczowych Wyspach. Lapras został oddzielony od swojej rodziny, więc Ash obiecał, że do nich wróci. Służył jako główny transport przez wyspy aż do Alabastii.

Historia

Ash po raz pierwszy spotkał Laprasa na wyspie Tangelo, gdy on i jego przyjaciele widzieli jak był bity przez trzech chłopców. Pikachu użył Elektrycznego Szoku i był w stanie przepędzić trio. Tracey zbadał Laprasa i zdał sobie sprawę, że potrzebuje pomocy. Dał Ashowi lekarstwo, aby ten dał je Pokémonowi, a sam poszedł do Siostry Joy. Jednak Lapras odmówił wzięcia leku. Potem został wzięty do Centrum Pokémon, gdzie Siostra Joy wyjaśniła, że Lapras bał się ludzi. Wkrótce Ash zdobył zaufanie Laprasa, po tym jak uratował go z rąk Zespołu R. Później w tym odcinku, Lapras postanowił być częścią zespołu Asha.

Lapras był szeroko stosowany jako środek transportu. Ash, Misty i Tracey płynęli na jego plecach i przeprowadzał ich przez morze od jednej wyspy do drugiej.

Ash wygrał wyścig na Laprasie w odcinku Niespodziewany przypływ przeciwko Blastoise'owi i Cissy, zdobywając swoją pierwszą Odznakę Ligi Pomarańczowej. Później Ash używał go w walce z Dannym konkurując o kolejną Odznakę, gdzie musiał użyć Lodowego Promienia, aby zatrzymać gejzer, ale przegrał z Nidoqueen.

Ash Lapras young
Lapras Asha będąc dzieckiem
Rafi862Dodany przez Rafi862
Lapras był również używany przeciwko Gengarowi w ostatniej bitwie przeciwko Drake'owi w Lidze Pomarańczowej.

W odcinku Wiwat Lapras, Ash i przyjaciele znaleźli stado, od którego Lapras oddzielił się. Jednak grupa nie chciała mieć nic wspólnego z Laprasem, ponieważ towarzyszył ludziom. Zdobyli nienawiść do ludzi ze względu na kapitana, który polował na Laprasy. Po tym jak Ash i jego Lapras pokonali Tentacruele należące do kapitana, Laprasy zaczęły ufać ludziom i Lapras Asha był w stanie wrócić do grupy i matki. Ash i Lapras rozeszli się.

Ash na krótko spotkał się z Laprasem w odcinku Lapras luksusowy, gdzie okazało się, że jest przywódcą stada.

Osobowość i cechy charakteru

Lapras z początku bał się ludzi ze względu na to, że był bity. Nawet gdy Ash przepędził trzech chłopaków, stworek wciąż się bał. Dopiero gdy Zespół R przyszedł ukraść Laprasa i Ash zatrzymał ich, stał się bardziej ufny wobec ludzi. Ze względu na długą podróż z trenerem z Alabastii, był smutny, kiedy powrócił do stada, gdyż nie chciał opuścić Asha.

Kiedy pojawił się później w Johto, okazało się, że stał się bardziej dojrzały i objął stanowisko lidera stada.

Ruchy

Ciekawostki

  • Lapras to pierwszy Pokémon Asha, który został oddzielony od matki, a następnie powrócił do niej. Drugi to Larvitar.

Podobne artykuły

Więcej od Wikii

Losowa wiki