Fandom

Pokémon Wiki

Landis

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:File-Landis.png
Landis pojawił się w odcinku Nie ze mną te numery. Chociaż nie jest on wystarczająco dorosły, by zostać prawdziwym trenerem, ma on własnego Shinxa. Jest synem przewodniczącego firmy Pokétchów.

Landis pojawił się, kiedy Dawn została oszukana fałszywym Pokétchem przez Zespół R. Zamoczył Pokétch wodą, aby pokazać, że farba schodzi, co oznacza, że nie był prawdziwy.

Landis ma pewne podobieństwa do Maxa. Jest bardzo inteligentny i wie dużo o Pokémonach. Landis ma również podobny kolor włosów do Maxa. Najwyraźniej lubi robić Dawn na złość.

Pokémony

Plik:Landis's Shinx.png Shinx ♂

Shinx Landisa pojawił się w odcinku Nie ze mną te numery, gdzie Ash, Dawn i Brock kupili fałszywe Pokétche od Zespołu R. Shinx zobaczył Pokétch Dawn i szczekał do Landisa. Gdy ten go zobaczył, umoczył wodą, by pokazać, że farba schodzi. Landis nalegał ich, by odwiedzili jego ojca. Shinx patrzył, jak ojciec Landisa używał aplikacji do pomiaru przyjaźni na Pikachu Asha, Piplupie Dawn i na Croagunku Brocka.

Tej nocy w fabryce, Landis obserwował ojca przy pracy, ale Shinx nagle odszedł. Kilka minut później, Landis spotkał się z Ashem, Dawn i Brockiem i powiedział im, że Shinx zaginął. Wszyscy szli za Pokémonami, dopóki nie znaleźli ogromnego pomieszczenia, w którym były wszystkie Pokémony, w tym Shinx. Landis próbował ratować Shinxa, ale Dawn uratowała go przed zgnieceniem przez drzwi. Potem dowiedzieli się, że za tym stoi Zespół R. Kiedy odlatywali balonem, Buneary Dawn zaatakowała Lodowym Promieniem i zamroziła Zespół R, uwalniając wszystkie Pokémony z hipnozy Psyducka. Zespół R walczył przy użyciu Carnivine'a i Sevipera, ale Piplup i Buneary wykończyli ich. Niestety, Pikachu był wyczerpany. Shinx zdecydował się na wykorzystanie Iskry do naładowania Pikachu, który potem pokonał Zespół R.

Shinx zna tylko Iskrę.

Debiut Nie ze mną te numery

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki