Fandom

Pokémon Wiki

Lance

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lance

ワタルWataru

File-Lance anime.png
Lance
Płeć Męska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Czerwony
Miasto Blackthorn
Region Johto
Stanowisko Elitarny Trener
Elitarna Czwórka z Błękitnego Wzgórza
Specjalizacja Typ Smoczy
Debiut Porozmawiajmy o ewolucji

Lance jest mistrzem typu Smoczego i członkiem Elitarnej Czwórki w Kanto.

Historia

File-Lance TR Disguise.png

Lance w przebraniu członka Zespołu R

Lance jest Trenerem Pokémon znanym w Lidze Pokémon. Jest członkiem organizacji o nazwie "Pokémon G-Men".

Lance pojawił się w odcinku Porozmawiajmy o ewolucji. Kiedy Zespół R rozpoczął coś kombinować przy jeziorze, Lance pojawił się, by to zbadać. Spotkał Asha, Misty i Brocka, którzy walczyli z nimi. Ash chciał pomóc Lance'owi w misji, ale Lance powiedział, że to zbyt niebezpieczne.

Zespół R próbował zbadać właściwości Czerwonego Gyaradosa, tak aby mogli nauczyć się jaka jest moc Pokémona zdolnego do ewolucji. Lance był w stanie zniszczyć maszyny Zespołu R i wysadzić ich laboratorium. Ash jako pierwszy był w stanie uspokoić Czerwonego Gyaradosa, ale potem i tak dostał szału. Wreszcie, Lance złapał go, aby zapobiec niszczeniu Miasta Mahogany.

Później, Lance pojawił się ponownie w odcinkach Gaining Groudon i The Scuffle of Legends, gdzie pomógł zatrzymać szalejącego Kyogre i Groudona.

Pokémony

Lance's Dragonite.png Dragonite
Główny artykuł: Dragonite Lance'a

Dragonite jest głównym Pokémonem Lance'a. Oprócz walki zajmuje się również lataniem ze swoim Trenerem. W odcinkach Porozmawiajmy o ewolucji i Niewinność i gniew, Dragonite pomógł zatrzymać Zespół R. Pomógł również Lance'owi złapać Czerwonego Gyaradosa.

Pojawił się także w odcinku The Scuffle of Legends, gdzie pomógł Lance'owi i innym zatrzymać walkę między Kyogre, a Groudonem.

Debiut Porozmawiajmy o ewolucji
Lance's rGyarados.png Gyarados
Główny artykuł: Czerwony Gyarados

Po zmuszeniu do ewolucji przez eksperyment Zespołu R, Gyarados ten dostał szału, ale Lance'owi udało się go złapać. Był później używany do zatrzymania walki między Kyogre, a Groudonem.

Debiut Porozmawiajmy o ewolucji
Lance's Gyarados.png Gyarados
Nic nie wiadomo o tym Pokémonie. Widać go tylko przez chwilę we wspomnieniach Mariny w odcinku The Legend of Thunder.
Debiut The Legend of Thunder!

Elitarna Czwórka z Błękitnego Wzgórza
FL Lorelei.png
Elitarna Czwórka
Prima
FL Bruno.png
Elitarna Czwórka
Bruno
FRLG Agatha.png
Elitarna Czwórka
Agatha
FL Lance.png
Elitarna Czwórka
Lance

?

Mistrz Nieznany

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki