Fandom

Pokémon Wiki

Lana

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lana (Jap.: スイレン Suiren) jest Kapitanką Próby z Aloli. Nazwano ją ekspertką od typu wodnego, co jest dedykowane dla jej rodziny i jej samej, jako niezawodna starsza siostra, która czuwa nad jej młodszymi siostrami.

W grach

Lana pojawia się w Sun i Moon jako Kapitanka wyzwania na Wzgórzu Brooklet. W swoim teście, Lana zadaje graczowi zbadać serię zjawisk w wodach wzgórza, używając do tego nowego Poké Transportu, Laprasa. W tym celu muszą pokonać potężny morski Totem Pokémon, formę ławicy Wishiwashi. Później pojawia się wraz z Kiawe na końcu testu Mallow, ponieważ byli oni niezbędni do tego, by zwabić Totem Lurantis.

Po pokonaniu Kahuny Wyspy Akala, Olivii, gracz może odwiedzić jej siostry bliźniacze Harper i Sarah, w jej domu w Mieście Konikoni, które proszą, aby zawalczyć z nimi w podwójnej bitwie. Po ich pokonaniu, Lana przybywa i wyzywa gracza do bitwy. Walka odbywa się na Wzgórzu Brooklet, gdzie Lana używa swojego Pierścienia-Z wraz z Wateriumem Z trzymanym przez jej Araquanida.

Pokémony

Sprite'y

VSLana.png
Model VS z
Sun i Moon

W anime

Główny artykuł: Lana (anime)
Lana anime.png

Lana w anime

Lana pojawiła się po raz pierwszy w Alola to New Adventure!. Jest uczennicą Szkoły Pokémon na Wyspie Melemele i jedną z kolegów Asha. Lubi łowić ryby.

Kapitanowie próby w regionie Alola
VSIlima.png VSLana.png VSKiawe.png VSMallow.png
Pieczara Verdant
Ilima
Wzgórze Brooklet
Lana
Park Wela Volcano
Kiawe
Bujna Dżungla
Mallow
VSSophocles.png VSAcerola.png VSMina.png
Obserwatorium Hokulani
Sophocles
Oszczędny Megamarket
Acerola
Nic
Mina
Kahunowie Wysp w regionie Alola
VSHala.png VSOlivia.png VSNanu.png VSHapu.png
Wyspa Melemele
Hala
Wyspa Akala
Olivia
Wyspa Ula'ula
Nanu
Wyspa Poni
Hapu

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki