Fandom

Pokémon Wiki

Kyurem

3049stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fiziologia

Plik:Fffff.png
Kyurem jest szaro niebieskim, dwunożnym Pokémonem nieokreślonym, ale pozornie smoczym. Kyurem posiada unikalną niebieską głowę i pysk. Ma żółte oczy, parę oznaczonym niebieskawych świecących rogów na głowie oraz żółty grzebień na czaszce. Jego twarz jest trochę podobna do Giratiny, aż do jego paszczy. Szyja Kyurema jest długa i szara, z liniami biegnącymi dookoła ciała nóg, rąk i ogona. Kyurem ma dwie ręce, każda z jednym pazurem, a każde ramię jest połączone z dziwnie ułożonymi niebieskimi skrzydłami; uważa się, że służą do latania jak również do przechowywania zimnego powietrza. Skrzydła są w nienaturalny sposób proporcjonalne, zwieńczone dwoma soplami lodu. Jego nogi są nieco szczupłe w przeciwieństwie do Reshirama czy Zekroma, a jego ogon ma trzy soplo-kształtne kolce na czubku.

Różnice płci 

Kyurem jest bezpłciowym pokemonem.

Specjalne zdolności

Kyurem może przechowywać zimne powietrze w skrzydłach i w ogonie oraz oddychać nim. Może uwalniać kilkanaście śnieżyc i gradobicia, a nawet zamrożić obszar błyskiem, co odnosi się do jego popisowego ruchuZlodowacenia.

Mieszkanie

Kyurem rezyduje w Gigantycznej Otchłanii, która jest w regionie Unova.

Pochodzenie

Kyurem, podobnie jak Reshiram i Zekrom jest bazowany na koncepcji Yin i Yang w Taoiźmie. Jednakże, Kyurem reprezentuje Wuji, absencję do Yin i Yang. Samo słowo "Kyurem" pochodzi od "Kyuurei" (Nagłe Ochłodzenie), bądź też od "rei" (Zero) i "mu" (Nic)

.

Ciekawostki

W grach B/W możemy napotkać 2 ruchy, których obecnie nie uczy się żaden Pokémon; są to Palący Lód i Mroźny Szok. Wydają się być one odpowiednikami Niebieskiej Flary uReshirama i Uderzenia Pioruna u Zekroma. Skoro ataki zostały zachowane w grze, może to oznaczać celowe pozostawienie ich, by umożliwić walkę z Kyuremem z nowszych gier, w których poznawałby te właśnie ruchy.

Wygląd.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki