Fandom

Pokémon Wiki

Kylie

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:File-Kylie.png

Kylie pojawiła się w odcinku Dwuwalka przed obiadem.

Pojawiła się wraz z narzeczonym, Romanem, który jest właścicielem Restauracji Siedem Gwiazdek nad Jeziorem Waleczności. Trenerzy muszą pokonać ją i jej narzeczonego w dwuwalce, aby zjeść w restauracji za darmo. Pierw Kylie i Roman walczyli z Ashem i Brockiem i zostali łatwo pokonani. Następnie stanęli do walki z May i Dawn. Walka została przerwana przez Zespół R, który ukradł jedzenie.

Kylie próbowała użyć jej Munchlaxa, by pomóc Munchlaxowi May zlokalizować żywności, ale wydawał się być odrzucony.

Po pokonaniu Zespołu R, Kylie i Roman rozpoczęli swoją walkę z May i Dawn. Po wprowadzeniu dobrej walki, zostali pokonani.

Pokémony

Plik:Kylie's Munchlax.png Munchlax

Munchlaxa po raz pierwszy zaobserwowano w podwójnej bitwie ze Snorlaxem Romana przeciwko Sudowoodo Brocka i Pikachu Asha. Bitwa zakończyła się szybko, kiedy Sudowoodo przeciwstawił się Giga Wstrząsowi Munchlaxa i uszkodził go Podwójnym uderzeniem kantem.

Munchlax zna tylko Giga Wstrząs.

Debiut Dwuwalka przed obiadem
Plik:Kylie's Drifloon.png Drifloon

Drifloona po raz pierwszy zaobserwowano w podwójnej bitwie z Girafarigiem Romana przeciwko Blazikenowi May i Piplupowi Dawn. Ich walka została przerwana przez Zespół R, który ukradł jedzenie z restauracji.

Po uratowaniu jedzenia, Trenerzy zgodzili się na kontynuowanie walki. Piplup rozpoczął Bąbelkowym Promieniem, lecz Drifloon obronił się i zaatakował Piplupa Pułapką. Piplup następnie zaatakował Drifloona i Girafariga Wirem Wodnym i bitwa zakończyła się połączeniem Bąbelkowego Promienia Piplupa i Ognistego Wiru Blazikena.

Drifloon zna tylko Pułapkę.

Debiut Dwuwalka przed obiadem

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki