FANDOM

Kylan to postać z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku Płomienna ewolucja!.

Historia

Kylan jest młodym trenerem Pokémonów. Po raz pierwszy widoczny był w Klubie Bitew w miasteczku Astilbe, walcząc w podwójnej bitwie z Shamusem.

Później, po przegraniu starcia, został zaatakowany przez swojego przeciwnika, który kazał oddać mu swojego Pokémona. Ash i jego przyjaciele interweniowali i powstrzymali Shamusa, aż do przybycia Dona George'a. Widząc go, Shamus zrezygnował z odebrania Pokémona Kylanowi i odszedł. Następnie Kylan wyjaśnił grupie, że został zmuszony do walki z Shamusem, ponieważ boi się jego Pokémonów.

Pokémony

Przy sobie

Mienshao
EP739 Kylan Mienshao
Mienshao, wraz z Watchogiem, był używany przez Kylana w podwójnej walce z Emboarem i Heatmorem Shamusa. Mienshao i Watchog byli w stanie zaatakować Heatmora i Emboara Skrętociosem i Klapsem, ale przegrali po tym, jak Emboar użył Młotoramienia, a Heatmor uderzył Salwą Ognia.

Jedyny znany ruch Mienshao to Skrętocios.

Debiut  Płomienna ewolucja!
Watchog
EP739 Kylan Watchog
Watchog, wraz z Mienshao, był używany przez Kylana w podwójnej walce z Emboarem i Heatmorem Shamusa. Watchog i Mienshao byli w stanie zaatakować Heatmora i Emboara Klapsem i Skrętociosem, ale przegrali po tym, jak Emboar użył Młotoramienia, a Heatmor uderzył Salwą Ognia.

Jedyny znany ruch Watchoga to Klaps.

Debiut  Płomienna ewolucja!

Aktorzy głosowi

Japonia: nie wiadomo
Stany Zjednoczone: nie wiadomo
Polska: Grzegorz Drojewski

Ciekawostki

  • Kylan jest pierwszą postacią wprowadzoną w serii Czerń i Biel, której imię nie padło w odcinku; pojawiło się natomiast w napisach końcowych.