FANDOM

Kurt

ガンテツGantetsu

File-Kurt anime.png

Kurt

Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Szary
Miasto Azalea
Region Johto
Debiut Widmo suszy

Kurt jest kowalem Poké Ballów, który mieszka w Azalea. Oprócz dokonywania własnych Ballów z apricornsów, studiował mechanikę Poké Ballów i jest znany daleko i szeroko jako ekspert Poké Ballów. Jest on dziadkiem Maisy.

Historia

Ash został wysłany do Johto, by dostarczyć GS Ball do Kurta na studia i znaleźć Azalea cierpiące przez suszę.

Ash przypadkowo nadepnął na ogon lokalnego Slowpoke'a i był ścigany przez rozwścieczony tłum, ale Kurt ukrył go i jego przyjaciół w strojach Slowpoke'a i wybawił ich.

Kurt mieszka w Azalea, mieście, w którym Slowpoke'i uważa się za święte ich mitycznych zdolności do wywoływania deszczu. Ash i jego przyjaciele spotkali go podczas badania Slowpoke'a, bo usłyszeli dziwne odgłosy dochodzące z wewnątrz. Okazało się, że Zespół R próbował ukraść Slowpoke'a. Ash pomógł odzyskać Slowpoke'a i pokonał Zespół R.

Później Kurt otrzymał GS Ball. Ash chciał sprawdzić, czy Kurt zrobi dla niego specjalne Balle. Kurt dał Ashowi, Brockowi i Misty Fast Balla. W ten sposób podziękował im za pomoc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki