FANDOM

Księżniczka Salvia to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Księżniczka Dawn!.

Historia

Księżniczka Salvia wygląda niemal identycznie, co Dawn, różni się jedynie fryzurą, ubraniem i głosem. Pragnąc uciec od królewskich obowiązków i wziąć udział w Pokazów Pokémonów po ciężkim treningu ze swoją Togekiss, jednocześnie nie mogąc porzucić swoich obecnych zadań, księżniczka zamieniła się z Dawn, pozwalając jej na chwilę stać się sobą i jako ona wziąć udział w wyznaczonych dla niej spotkaniach, podczas gdy Salvia wystartowała w konkursie jako Dawn.

Używając Togekiss, Salvia wygrała z Jessiliną w rundzie finałowej i zdobyła wstążkę miasteczka Arrowroot. Następnie z czystej życzliwości podarowała ją swojej rywalce, nie zatrzymując jej dla siebie. Później wręczyła swojego Pokémona Dawn, aby mógł on wziąć udział w większej ilości pokazów.

Księżniczka Salvia wystąpiła w retrospekcji w odcinku Stylowo i z gracją!. Na krótko pojawiła się także w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, gdzie oglądała w telewizji Wielki Festiwal Sinnoh.

Pokémony

Podarowane innym

Togekiss
EP640 Salvia Togekiss
Kiedy księżniczka Salvia brała udział w Pokazach Pokémonów miasteczka Arrowroot jako Dawn, używała Togekiss zarówno w etapie prezentacji, jak i etapie pojedynków. Później podarowała ją Dawn, aby mogła startować w większej ilości konkursów.
Debiut Księżniczka Dawn!

Pokazy Pokémonów

Wstążki Sinnoh

Poniżej znajduje się lista wstążek zdobytych przez księżniczkę Salvię w regionie Sinnoh:

Aktorzy głosowi

Japonia: かかずゆみ Yumi Kakazu
Stany Zjednoczone: Bella Hudson
Polska: Joanna Pach

Ciekawostki