Fandom

Pokémon Wiki

Kricketune

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Kricketune to Pokémon typu robaczego. Ewoluuje z Kricketota.

Wygląd

Fizjologia

Kricketune jest podobny o dyrygenta lub do instrumentu strunowego. Ma czarne oczy i wąsy. Posiada on również dwie małe, czerwone stopy, czarne skrzydła i ręce podobne do kos. Jego długie anteny także wyglądają jak kosy. Na tułowiu ma trzy czarne plamy i dwa beżowe pasy.

Różnice płci

Samica ma krótsze "wąsy".

Specjalne umiejętności

Może tworzyć muzykę przez pocieranie ramiona o ramię. Może użyć swojej kosy do wykonywania takich ataków jak np. Cięcie czy Cięcia Furii.

Zachowanie

Kricketune tworzy wiele różnorodnych melodii. Aby tego dokonywać, używa swoich "kos".

.

Środowisko naturalne

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Kricketune nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Kricketune Nando

Nando posiada swojego Kricketune'a. Walczył w pokazach Hearthome. Pomógł on również Nando wygrać Wstążkę Beach Rose. Pojawił się u boku Nando i Lopunny w Wielkim Festiwalu Sinnoh w jego walce z Zoey. W Lidze Sinnoh, Nando używał Kricketune'a przeciwko Heracrossowi Asha.

Inne

Wiele Kricketune'ów mieszka w mieście Crown w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji. Dwójka z nich współpracowała z innymi Pokémonami w okolicy, by zaatakować Zoruę.

Drugoplanowe role

Kricketune na krótko pojawił się podczas konkursu we Floaromie w odcinku Pierwsze koty za płoty.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP049 Kricketune, Pokémon Świerszcz, wyższa forma Kricketota. Wyraża swoje uczucia poprzez melodie, które komponuje.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki