Fandom

Pokémon Wiki

Kricketot

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Pokémon Kricketot to Pokémon typu robaczego. Ewoluuje w Kricketune'a.

Wygląd

Fizjologia

Kricketot może chodzić na dwóch nogach. Jest on czerwony z kremowym brzuchem i kołnierzem wokół szyi. Jego kończyny są czarne. Tego samego koloru są czółka podobne do wąsów. Kricketot posiada okrągły, ciemnoczerwony nos.

Różnice płci

Samica ma większy kołnierz niż samiec.

Specjalne umiejętności

Kricketot, potrząsając swoją głową, może wytwarzać przepiękne dźwięki, które tworzą się przy pomocy antenek na jego głowie.

Zachowanie

Kricketot porozumiewa się z innymi, wykorzystując dźwięki wydobywające się z anten. Ponieważ jego nogi są krótkie, potyka się, a jego anteny stukoczą, wydając dźwięki podobne do ksylofonu.

Środowisko naturalne

Kricketot zazwyczaj żyje na drzewach.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Kricketot nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Żywi się też jagodami rosnącymi na grzbiecie Grotle'a.

W anime

Kricketot pojawił się dość często w anime, jednak są to głównie ulotne sceny. Kricketot zadebiutował w anime w odcinku Nadchodzi nowa era!, a później pojawiał się w odcinkach Zagubiona liderka, Spotkanie po latach!, Uchronić świat od dewastacji, Samotny Snover i Słodko-gorzka bitwa. Kilka Kricketotów zaobserwowano również w filmie Wzejście Darkraia bawiących się w ogrodzie wśród innych Pokémonów.

Pierwszy znaczący występ Kricketota przypada na odcinek Zaczynamy pierwszą rundę!, gdzie był używany przez Nando jako część jego pokazu w Wielkim Festiwalu.

Kricketot pojawił się na krótko w SS024 poza laboratorium profesora Rowana.

Wiele Kricketotów pojawiło się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP174 Kricketot, Pokémon Świerszcz. Kiedy zaczyna się kołysać, jego czułki wydają przyjemne, kojące dźwięki.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki