Fandom

Pokémon Wiki

Królowa Tunelu Lucy

3142strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lucy.jpg
Lucy
225px
アザミ Azami
Informacje
Płeć Kobieta
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Czarny i czerwony
Miasto Nieznane
Region Kanto
Stanowisko Królowa Tunelu (Mistrz Strefy)
Mistrz w Tunelu Walk
Symbol Symbol Szczęścia
Debiut Wężowa Królowa
Postać

Królowa Tunelu Lucy jest jednym z Mistrzów Strefy Walk.

Historia

Lucy pojawiła się w anime w odcinku Wężowa Królowa. W anime wspomniano, że Lucy nie uczy swoich Pokémonów obronnych ataków.

Przed walką z Ashem, Lucy uratowała jego Pikachu z rąk Zespołu R. W tym celu jej Seviper musiał walczyć z Seviperem Jessie.

W walce, Ash najpierw wybrał Donphana, natomiast Lucy Sevipera. Na początku Pokémon wąż miał przewagę nad Donphanem jednak Pokémona Asha użył Walca i pokonał Sevipera.

Jej drugiem wyborem był Milotic. Ten Pokémon pokonał Donphana tylko przy użyciu Pompy Wodnej. Drugim wyborem Asha był Pikachu. To był dobry wybór, gdyż Pokémony elektryczne mają przewagę nad wodnymi. Milotic prawie pokonał Pikachu przy użyciu Fasady, Pompy Wodnej i Tornada. Pikachu jednak udało się uniknąć Tornada poprzez skok obok ataku. Następnie użył Elektro Akcji i pokonał Milotica.

W anime wydaje się, że Lucy ma słabość do "przymkniętych oczu". Wskazuje na to to, że ma w domu Pokémony, które wszystkie mają zamknięte oczy. Była także zainteresowana Brockiem, gdyż on też ma zamknięte oczy.

Lucy w anime ma zupełnie inną osobowość niż w grze. W anime jest bardzo cicha i miła. Pogratulowała również Ashowi. W grze, natomiast, jest bardzo arogancka i wydaje się być zirytowana przegraną. Jej zmiana zachowania mogła być wywołana przez słabość do Brocka.

Pokémony

Seviper
200px

Osobny artykuł: Seviper Lucy

Seviper to główny Pokémon Lucy. Walczył z Seviperem Jessie, by uratować Pikachu Asha. W walce Asha o symbol przegrał z jego Donphanem.

Milotic
200px

Milotic był drugim wyborem Lucy w walce z Ashem. Tylko jeden jego atak był w stanie pokonać Donphana. W walce z Pikachu Asha użył kilku silnych ataków, jednak Pikachu pokonał go używając Elektro Akcji.

Pojawił się w retrospekcji w odcinku Piramidalny gniew!.

W domu

Domowe Pokémony
200px

Lucy, poza tymi Pokémonami, których używa do walk, ma też wiele innych Pokémonów w domu. Są to Abra, Snorlax, Cyndaquil, Swinub, Makuhita i Skitty. Co ciekawe wszystkie mają zamknięte oczy. Nie wiadomo czy kiedy kolwiek walczyły. Lucy traktuje je jako zwierzątka domowe.

EmeraldBFLogo.png Mistrzowie Strefy Walk z regionu Kanto EmeraldBFLogo.png

Knowledge Symbol.png
Szef Fabryki
Noland

Guts Symbol.png
Liderka Areny
Greta

Tactics Symbol.png
As Gmachu
Tucker

Luck Symbol.png
Królowa Tunelu
Lucy

Spirits Symbol.png
Opiekun Pałacu
Spenser

Ability Symbol.png
Dama Salonu
Anabel

Brave Symbol.png
Król Piramidy
Brandon

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki