Fandom

Pokémon Wiki

Koordynator Pokémon

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Koordynator Pokémon to osoba, która uczestniczy w Pokazach Pokémon.

Koordynatorzy trenują Pokémony podobnie jak Trenerzy Pokémon, choć z dużo większym naciskiem na piękno i występ, ponieważ są to główne czynniki, jeśli chodzi o punkty w zawodach. Muszą szkolić Pokémony w pięknie ruchów nie tylko na występach, lecz również w walkach.

Koordynatorzy muszą posiadać Przepustkę Pokazową z konkretnego regionu, aby uczestniczyć tam w Pokazach. Podobnie jak Trenerzy, Koordynatorzy podróżują z całego regionu, by złapać i trenować Pokémony. Jednak w przeciwieństwie do Trenerów, ich celem jest zebranie wstążek zamiast odznak. Muszą o nie konkurować z innymi Koordynatorami. Muszą zebrać pięć wstążek, wygrywając Pokazy w regionie, aby móc uczestniczyć w Wielkim Festiwalu danego regionu. Jeśli Koordynator wygra Wielki Festiwal, zostanie nagrodzony Pucharem Pokazów.

Koordynatorzy

Plik:File-May Kanto party.png

May

May jest Koordynatorką Pokémon. Zaczyna podróż starając się zostać Trenerką, ale po obejrzeniu Pokazów, postanawia zostać Koordynatorką. Rywalizowała z wieloma innymi Koordynatorami, w tym z Drewem i Harley'em, a także z Solidad, Kelly, Anthony'm i Robertem. Wzrosła w zdolność od kiedy została wprowadzona do Pokazów i weszła do Wielkich Festiwali Hoenn i Kanto. Po Wielkim Festiwalu Kanto, zdecydowała się opuścić Asha i Brocka i podróżować po regionie Johto, by tam brać udział w Pokazach.

Jessie

Jessie z Zespołu R weszła do wielu Pokazów pod wieloma pseudonimami, takimi jak Jessibella, Jesselana lub Jessilina, w nadziei, że staje się bogata i sławna. Jest laureatką czterech Pokazów, wszystkich z Sinnoh. Jednym z nich był nieoficjalny konkurs, w którym użyła Aipom Asha. Dwa pozostałe to oficjalne Pokazy, które wygrała używając Dustox i Yanmegę. Piątą wstążkę otrzymała od księżniczki Salvii (w przebraniu Dawn), więc była w stanie uczestniczyć w Wielkim Festiwalu Sinnoh.

Ash

Ash, Trener Pokémon, uczestniczył w trzech Pokazach dla zabawy. Jednym z nich był nieoficjalny konkurs w Terracotta w Kanto, który zakończył się remisem z May. Drugi był w Jubilife, gdzie razem z Dawn przegrał z Zoey. Ostatni raz nastąpił w Pucharze Wallace'a (za prośbą Wallace'a), w którym przegrał w drugiej rundzie walki z Kyle'em.

Brock

Brock także uczestniczył w kilku Pokazach Pokémonów. Jego jedyny oficjalny konkurs nastąpił w odcinku What I Did For Love!, w którym rywalizował z May, ale przegrał w finale.

File-Dawn Mamoswine Cyndaquil.png

Dawn i jej Mamoswine i Cyndaquil

Dawn

Dawn była Koordynatorką podobnie jak May był przed nią. Jest ona córką Johanny, znanej Koordynatorki w Sinnoh, która wygrała ostatni Wielki Festiwal Sinnoh. Dawn uczestniczyła w kilku konkursach i zdobyła pięć wstążek, w tym jedną z Pucharu Wallace'a. Miała kilku rywali, w tym Zoey, Kenny'ego, Jessie, Ursulę i Nando. Zdobyła drugie miejsce w Wielkim Festiwalu Sinnoh. Jako Koordynator, Dawn była w stanie wymyślić różne kombinacje, zwłaszcza Płomień Lodu, z Odłamkami Lodu Mamoswine'a i Kręgiem Ognia Cyndaquila, i Lodowy Żyrandol z Pachirisu i Buneary lub Mamoswine'em.

Inni

Inni ciekawi Koordynatorzy to dr Abby, która prowadzi również Klinikę Pokémon i została zwycięzcą Wielkiego Festiwalu, Yuma, która jest również Hodowcą, Juan, również Lider Sali Sootopolis, oraz Marina, Lila, Solidad, Kelly, Grace, Timmy Grimm, Anthony, Robert, Drew, Harley, Zoey, Nando, Kenny, Fantina, Mario, Rebecca i Wallace.

Znani Koordynatorzy

Koordynator Region Najlepsze osiągnięcie
Dawn Sinnoh Top 2 Wielkiego Festiwalu Sinnoh
Drew Hoenn Top 2 Wielkiego Festiwalu Hoenn
Top 8 Wielkiego Festiwalu Kanto
Kanto
Johto
Fantina Sinnoh
Top Koordynator
Harley Hoenn Top 16 Wielkiego Festiwalu Kanto
Kanto
Johto
Jessie Hoenn Top 4 Wielkiego Festiwalu Sinnoh
Kanto
Sinnoh
Johanna Sinnoh
Top Koordynator
Juan Hoenn Top Koordynator
Kenny Sinnoh N/A Wielkiego Festiwalu Sinnoh
Marina Top Koordynator
May Hoenn Top 8 Wielkiego Festiwalu Hoenn
Top 4 Wielkiego Festiwalu Kanto
Trzy wstążki Johto
Kanto
Johto
Nando Sinnoh Top 4 Wielkiego Festiwalu Sinnoh
Robert Hoenn Top Koordynator (zwycięzca Wielkiego Festiwalu Hoenn)
Solidad Kanto Top Koordynator (zwyciężczyni Wielkiego Festiwalu Kanto)
Johto
Ursula Sinnoh Top 32 Wielkiego Festiwalu Sinnoh
Wallace Hoenn
Mistrz Pokazów
Zoey Sinnoh Top Koordynator (zwyciężczyni Wielkiego Festiwalu Sinnoh)

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki