FANDOM

Kontra Tarcza to technika wymyślona przez Asha. Ash wymyślił ją, gdy chciał jakoś powstrzymać Hipnozę Pokémonów Fantiny. Kontra Tarcza jest zarówno obroną jak i atakiem. Inspiracją Kontra Tarczy był apel Ambipom Dawn w odcinku Starcie dwóch pokoleń!.

W odcinku Letnia szkoła już nas woła, Dawn użyła jej do walki z Conwayem.

W odcinku Z tarczą czy na tarczy? Ash użył jej do walki z Fantiną. Fantina nazwała ją "Kontra Tarczą" i również użyła jej ze swoim Drifblimem.

W Ewolucja strategii!, w pełnej walce Asha z Paulem, użyli jej Pikachu, Buizel i Monferno, a w odcinku Rozpracujmy przeciwnika! użył Kontra Tarczy Gastrodon Paula.

Piplup Dawn użył Kontra Tarczy w odcinku Piplup, Pansage i zaskakujące spotkanie!.

Sposoby

Pikachu

Pikachu obraca się na plecach i używa Pioruna.

Monferno

Monferno używa Miotacza Płomieni podczas używania Kręgu Ognia, tworząc ogniste bicze.

Buizel

Obracając się na plecach, Buizel korzysta ze Strumienia Wody tworząc wodne tornado lub używając Armatki Wodnej tworzy bicze wodne.

Drifblim

Drifblim używa Ognika i otacza nimi swoje ciało dookoła. Następnie używając Psychicznego Ciosu tworzy z ognia dwa koła. Może wykorzystać to jako atak strzelając płomieniami lub trzymać ogień wokół siebie jako taktykę obronną.

Grimer

Grimer obraca się używając Trującego Gazu.

Electivire

Electivire Paula używa sporadycznie Grzmotu na polu bitwy, by bronić się. Ruch ten został użyty w walce z Infernapem Asha w pełnej bitwie w Konwaliowej Konferencji.

Gastrodon

Gastrodon Paula używa Trzęsawiska do zrobienia tornada z wody wokół niego.

Piplup

Piplup Dawn wykorzystuje Bąbelkowy Promień podczas wirowania, aby uniknąć ataków przeciwnika.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki