Fandom

Pokémon Wiki

Koga

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Koga to Lider stadionu w Parmanii. Trener, który z nim wygra, otrzymuje Odznakę Duszy. Specjalizuje się w Pokémonach Trujących.

Historia

Koga pojawił się tylko w odcinku Rycerze poké-ninja.

Koga jest ninją, który trenuje w starej willi, Sali Parmanii, w lesie poza Parmanią. Sala jest pełna pułapek takich jak fałszywe lustra, niewidoczne ściany, a także jest pełna Voltorbów. Aya, młodsza siostra Kogi, jest jednym z jego uczniów.

Ashowi, Misty i Brockowi udało się wyjść z pułapki na Sali i Ash był w stanie wyzwać Kogę do walki. Choć Ash i Pidgeotto początkowo myśleli, że pokonają Venomotha, ale gdy ewoluował, skłonił Asha do wywołania Charmandera, ich mecz został przerwany przez Zespół R. Zespół R został zatrzymany przez Psyducka, dzięki czemu Ash i Koga stoczyli rewanż. Charmander pokonał Golbata, a Ash zwyciężył i zdobył Odznakę Duszy.

Pokémony

Koga's Venomoth.png Venomoth

Pojawił się w odcinku Rycerze poké-ninja. Ash nie doceniał Venonata Kogi, ponieważ wcześniej z łatwością pokonał Venonata jego siostry. Jednak Venonat szybko ewoluował i zyskał przewagę nad Pidgeotto Asha. Walkę przerwał Zespół R. Koga zaproponawał Misty wymianę Venomotha za Psyducka, ale ona się nie zgodziła.

Venomoth zna takie ruchy jak Pył Szoku i Usypiający Pyłek.

Debiut Rycerze poké-ninja
Koga's Golbat.png Golbat
Podczas rewanżu Koga wybrał go do walki z Charmanderem. Golbat przegrał, dzięki czemu Ash wygrał Odznakę Duszy.

Golbat zna takie ruchy jak Atak Skrzydłami i Skrzek.

Debiut Rycerze poké-ninja

W Sali Parmania

Koga's Voltorb.png Voltorb
Koga posiada wielu Voltorbów jako pułapki w jego Sali. Mogą być one ukryte pod podłogą lub spaść z sufitu. Ash, Misty i Brock pierwszy raz natkęli się na jednego, gdy Ash wpadł w pułapkę. Zespół R próbował ukraść Voltorby z Sali, a Meowth użył tych Pokémonów jako wybuchające kule do kręgli i rzucił je na bohaterów.

Voltorby znają Samozniszczenie i Elektryczny Szok.

Debiut Rycerze poké-ninja
Liderzy Sal w regionie Kanto
Boulder Badge.png
Brock
Marmoria
Cascade Badge.png
Misty
Azuria
Thunder Badge.png
Por. Surge
Orania
Rainbow Badge.png
Erika
Prizmania
Soul Badge.png
Koga
Parmania
Marsh Badge.png
Sabrina
Safrania
Volcano Badge.png
Blaine
Cinnabar
Earth Badge.png
Giovanni
Wertania

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki