Fandom

Pokémon Wiki

Klub Bitew Pokémonów

3140stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Klub Bitew Pokémonów
バトルクラブBattle Club
Accumula Battle Club.png
Klub Bitew Pokémonów w Accumula
Region Unova
Debiut Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga!

Kluby Bitew Pokémonów są miejscami w regionie Unova. Są własnością Donów George'ów.

Wewnątrz nich jest wiele funkcji. Są komputery, które pokazują informacje o Trenerach i ich Pokémonach. Te komputery są w stanie uzyskać dostęp do Xtransceiverów Trenerów. Główną częścią jest pole walki, gdzie Trenerzy stają do walki i dostają porady od mistrza walki, Dona George'a. Na tyłach obiektu znajduje się pomieszczenie z kamerami i alarmami.

Ash i Iris przybyli do Klubu Bitew w Mieście Accumula w odcinku Klub Bitew Pokémonów i wybór Tepiga!. Byli świadkami walki pomiędzy Trenerami Servine'a i Dewotta. Ash walczył z Trenerem Dewotta używając Pikachu, ale walka została odwołana przez alarm, który wywołał Zespół R. Z tajemniczym Pokémonem wokół, duet decyduje się go szukać. Ash i Iris postanawiają zwabić go żywnością. Ash odkrywa, że jest to Tepig i pielęgnuje go. Później pojawia się Zespół R, ale ucieka. Ostatecznie Ash łapie Tepiga.

Inny Klub Bitew Pokémonów znajduje się w Mieście Luxuria. Pojawił się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!, gdzie Ash walczył z Tripem.

Istnieje również Klub Bitew w mieście Nacrene, który ukazał się w odcinkach Bitwa według Lenory! i Rewanż w Sali Nacrene!. Znajduje się tam sala gimnastyczna i basen, w którym Trenerzy mogą przeszkolić swoje Pokémony na różnych urządzeniach, takich jak prowadzenie maszyny z przeszkodami czy basen z falami. W odcinku Rewanż w Sali Nacrene! Ash trenował tam Oshawotta i Tepiga do rewanżu z Lenorą. Z czasem nauczyli się Strumienia Wody i Płomiennego Ładunku.

W odcinku Evolution by Fire!, pojawił się Klub Bitew w mieście Astilbe. Kiedy Ash, Iris i Cilan przyszli odwiedzić ten klub, byli świadkami walki między Suwamą i Kensō, która została łatwo wygrana przez Suwamę. Później okazało się, że Suwama był pierwszym trenerem Tepiga Asha. Suwama chciał udowodnić, że Tepig był bezużyteczny i wyzwał Asha do bitwy. Ash użył Tepiga i Snivy, a Suwama Emboara i Heatmora. Tepig przekształcił się w Pignite'a podczas meczu i pokonał oba Pokémony Suwamy.

Różne rodzaje klubów znajdują się w kolonii Nimbasa i mieście Toaru. Te Kluby Bitew są zaprojektowane jako stadiony i odbywają się na nich turnieje.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki