FANDOM

280MS Ralts
Pokémon
Gardevoir 282MS
#281
Generacja III
Kirlia
キルリア Kirlia
281MS
Kirlia

Pokémon Emocja
Typy
PsychoBaśń
Zdolności
Synchronize lub Trace Telepathy
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Bezkształtne
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
20,2 kg 0,8 m
Statystyki
HP
38
Atak
35
Obrona
35
Sp. Atak
65
Sp. Obrona
55
Szybkość
50
Styl Ciała Odcisk łapy
Body12 F281
Linki zewnętrzne
Smogon: Kirlia

Kirlia (jap. キルリア Kirlia) - Pokémon typu Psycho i Baśń wprowadzony w generacji III. Ewoluuje z Ralts na 20 poziomie i przekształca się w Gardevoir na 30 poziomie lub Gallade'a przy kontakcie z Kamieniem Świtu (musi być samcem).

Biologia

Fizjologia

Kirlia ma białe ciało i wygląda jakby miał na sobie tutu. Kirlia ma chude, zielone nogi. Włosy Kirlii nie zasłaniają oczu jak w przypadku Ralts. Ma grzywkę, która dociera aż do ramion i dwa czerwone rogi, które zmieniły swoją pozycję, dzięki czemu wyglądają jak spinki do włosów.

Różnice płci

Kirlia nie ma fizycznych różnic między płciami, ale jego ewolucyjny model może zależeć od płci: tylko samiec Kirlii może ewoluować w Gallade'a, choć Kirlia obu płci może stać się Gardevoir.

Specjalne umiejętności

Zdolności Kirlii są praktycznie takie same jak Ralts, tyle że silniejsze. Ilekroć Kirlia wykorzystuje swoje psychiczne umiejętności, przestrzeń wokół niego staje się zniekształcona, tworząc miraże nieistniejących scenerii. Kirlia ma także prawo do zobaczenia przyszłości.

Zachowanie

Mówi się, że piękno Kirlii wzrasta, gdy otrzymuje pozytywne uczucia od trenera. Kirlia lubi tańczyć podczas słonecznych poranków.

Środowisko naturalne

Kirlie wolą obszary miejskie, ale mogą również zostać znalezione poza nimi.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Kirlia nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Kirlia pierwszy raz pojawił się w filmie Jirachi: Spełnione Marzenia. Butler używał go do magicznego aktu i walki z Absolem.

Kirlia pojawił się również w odcinku Czy ja słyszę Raltsa?, wraz z wyewoluowaną formą, Gardevoir.

Kirlia mieszkała w opuszczonej kolonii górniczej w odcinku Strach ma wielkie oczy. Wobbuffet Jessie zakochał się w niej.

Drugoplanowe role

Kirlia nieznanego koordynatora pojawił się w retrospekcji w Ugryź się w język, Delcatty!.

Kirlia pojawił się w filmie Elijaha w odcinku Światła, Camerupt, akcja! jako dama w opałach a Minun i Plusle muszą ją uratować (ala Super Mario bros).

Dwie Kirlie pojawiły się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów. Jedna pojawiła się w retrospekcji, a druga w posiadaniu Melodi.

Kirlia pojawił się w filmie Wzejście Darkraia jako jeden z Pokémonów zaatakowanych przez Darkraia.

Zoey wykazała, że złapała Kirlię w odcinku Podwójny trening!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP020 Kirlia, Uczuciowy Pokémon. Kirlia używa rogów, aby zwiększyć swoje moce psychiczne, a kiedy to robi, tworzy się pętla czasu i można zobaczyć przyszłość.
DP155 Kirlia, Pokémon Emocja. Kirlia potrafi wyczyć emocje swojego trenera, a gdy jest szczęśliwa, zaczyna tańczyć.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.