FANDOM

Kiko to trenerka Pokémonów z regionu Sinnoh, pojawiająca się w filmie Arceus i Klejnot Życia.

Historia

Kiko i Kato spotkali Asha i jego przyjaciół na początku filmu Arceus i Klejnot Życia, podejrzewając ich o kradzież arbuzów, w związku z czym wyzwali ich do bitwy. Między nimi a Ashem i Dawn rozegrała się dwuwalka, którą ostatecznie przegrali. Po walce podzielili się z bohaterami swoimi arbuzami, a następnie przedstawili pomysł odwiedzenia ruin Michiny i zaprowadzili ich tam.

Później, kiedy Ash i jego przyjaciele wrócili z przeszłości do czasów współczesnych, naprawiając przeszłe wydarzenia, a Arceus rozpoznał ich i postanowił odwrócić efekt zniszczeń, które spowodował, Kiko i Kato znajdowali się przy moście, będąc świadkami odbudowy jego struktury.

Kiko i Kato pojawili się także na krótko podczas napisów końcowych, siedząc na przyczepie traktora i jedząc kukurydzę.

Pokémony

Przy sobie

Beautifly
F12 Kiko Beautifly
Kiko używała swojego Beautifly w dwuwalce przeciwko Ashowi i Dawn. W bitwie był partnerem Heracrossa Kato i okazał się bardzo trudnym przeciwnikiem, pokonując prawie Pikachu i Piplupa, jednak w końcu został znokautowany przez Piorun Pikachu, będąc uwięzionym w Wirze Wodnym Piplupa. Po bitwie Beautifly jadł arbuzy razem z innymi.

Znane ruchy Beautifly to: Słoneczny Promień, Srebrny Wiatr i Kula Cienia.

Debiut Arceus i Klejnot Życia

Aktorzy głosowi

Japonia: 真堂圭 Kei Shindō
Stany Zjednoczone: Evelyn Lanto
Polska: nie wiadomo

Ciekawostki

  • Fryzura Kiko, podobnie jak w przypadku Kato, przypomina kształtem jej Pokémona, Beautifly.
  • Kiko nosi różowy Pokétch na nadgarstku.