Fandom

Pokémon Wiki

Khoury

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Khoury
Khoury.png
カズナリ Kazunari
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Zielony
Miasto Nieznane
Region Johto
Stanowisko Hodowca Pokémon
Debiut Ale jajo!
Postać

Khoury jest trenerem z regionu Johto, a także przyjacielem Lyry. Zadebiutował w odcinku Ale jajo!.

Historia

Khoury udał się do Sinnoh z Lyrą i jego ojcem, gdzie wszyscy wzięli udział w Festiwalu Johto. Chciał odwiedzić Sinnoh, aby móc obserwować i złapać Pokémony z innego regionu. Chciał także dowiedzieć się o hodowli Pokémon i zapytał, czy Brock będzie jego mentorem.

Khoury ma bardzo łatwą tendencję do paniki, ale zawsze jest bardzo podekscytowany, aby sprostać nowym Pokémonom. W odcinku Rywalizacja o Gible'a!, po napotkaniu dzikiego Gible'a, Khoury chciał go złapać wraz z Ashem, który miał ten sam cel. W końcu udało się to Khoury'emu.

W odcinku Walka o dwuwalkę, stoczył on dwuwalkę w parze z Lyrą przeciwko Ashowi i Dawn. Mimo że jego Totodile ewoluował w Croconawa podczas meczu, on i Lyra ostatecznie przegrali. Na koniec, Khoury, jego ojciec i Lyra sterowcem udali się do Johto. Khoury zgodził się również stać się kumplem Lyry w podróży.

Pokémony

Totodile → Croconaw
200pxDebiut: Ale jajo!

Główny artykuł: Croconaw Khoury'ego

Croconaw jest starterem Pokémon Khoury'ego, który ewoluował z Totodile'a podczas dwuwalki z Lyrą przeciwko Ashowi i Dawn.

Ataki
Armatka Wodna, Wodny Ogon, Chrupanie, Super Moc, Gryzienie i Pompa Wodna
Gible
200pxDebiut: Rywalizacja o Gible'a! Gible pojawił się w odcinku Rywalizacja o Gible'a!, kiedy to on tworzył problemy i pokonywał wszystkie pozostałe Pokémony. Po próbie złapania go przez Asha, Dawn, Lyrę i Khoury'ego, Gible ostatecznie został opanowany przez Khoury'ego, który użył Totodile'a przeciwko niemu. Po bitwie między Pokémonem, Gible ostatecznie został pokonany i złapany przez Khoury'ego. Następnie zaobserwowano Gible'a, gdy szczęśliwie jadł z innymi Pokémonami.
Ataki
Siła, Kamienny Grom, Burza Piaskowa i Tunel

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki