FANDOM

Khoury
Khoury
カズナリ Kazunari
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Zielony
Miasto Nieznane
Region Johto
Stanowisko Hodowca Pokémon
Debiut Ale jajo!
Postać

Khoury jest trenerem z regionu Johto, a także przyjacielem Lyry. Zadebiutował w odcinku Ale jajo!.

Historia

Khoury udał się do Sinnoh z Lyrą i jego ojcem, gdzie wszyscy wzięli udział w Festiwalu Johto. Chciał odwiedzić Sinnoh, aby móc obserwować i złapać Pokémony z innego regionu. Chciał także dowiedzieć się o hodowli Pokémon i zapytał, czy Brock będzie jego mentorem.

Khoury ma bardzo łatwą tendencję do paniki, ale zawsze jest bardzo podekscytowany, aby sprostać nowym Pokémonom. W odcinku Rywalizacja o Gible'a!, po napotkaniu dzikiego Gible'a, Khoury chciał go złapać wraz z Ashem, który miał ten sam cel. W końcu udało się to Khoury'emu.

W odcinku Walka o dwuwalkę, stoczył on dwuwalkę w parze z Lyrą przeciwko Ashowi i Dawn. Mimo że jego Totodile ewoluował w Croconawa podczas meczu, on i Lyra ostatecznie przegrali. Na koniec, Khoury, jego ojciec i Lyra sterowcem udali się do Johto. Khoury zgodził się również stać się kumplem Lyry w podróży.

Pokémony

Totodile → Croconaw
200pxDebiut: Ale jajo!

Główny artykuł: Croconaw Khoury'ego

Croconaw jest starterem Pokémon Khoury'ego, który ewoluował z Totodile'a podczas dwuwalki z Lyrą przeciwko Ashowi i Dawn.

Ataki
Armatka Wodna, Wodny Ogon, Chrupanie, Super Moc, Gryzienie i Pompa Wodna
Gible
200pxDebiut: Rywalizacja o Gible'a! Gible pojawił się w odcinku Rywalizacja o Gible'a!, kiedy to on tworzył problemy i pokonywał wszystkie pozostałe Pokémony. Po próbie złapania go przez Asha, Dawn, Lyrę i Khoury'ego, Gible ostatecznie został opanowany przez Khoury'ego, który użył Totodile'a przeciwko niemu. Po bitwie między Pokémonem, Gible ostatecznie został pokonany i złapany przez Khoury'ego. Następnie zaobserwowano Gible'a, gdy szczęśliwie jadł z innymi Pokémonami.
Ataki
Siła, Kamienny Grom, Burza Piaskowa i Tunel