Fandom

Pokémon Wiki

Kenton

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Kenta.png
Kenton (jap. ケンタ ) - pojawił się w odcinku Walka o Puchar Świata Juniorów!, gdzie brał udział w Pucharze Juniorów. Jego pierwszym przeciwnikiem był Manning, z którym przegrał i odpadł z turnieju. Pojawił się epizodycznie w odcinku Żegnaj, Pucharze Juniorów - witaj przygodo!, gdzie widziany był ze wszystkimi swoimi konkurentami.

Pojawił się ponownie w BW103, rywalizując w Konferencji Vertress. W BW104 pojawił się na ekranie, gdzie walczył w drugiej rundzie konferencji, czyli przeszedł przez pierwszą rundę. W BW105 pojawił się ponownie na ekranie, gdzie okazało się, że wygrał rundę trzecią. W czwartej rundzie walczył przeciwko Cameronowi i użył Gigalitha do walki z Riolu. Cameron wygrał i Kenton został wyeliminowany z turnieju. W BW108 pojawił się po raz kolejny na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Golett
200px

Golett to jedyny Pokémon, którego Kenton używał w Pucharze Juniorów. Walczył i przegrał z Heatmorem Manninga, przez co jego trener odpadł z turnieju.

Gigalith
Kenton Gigalith.png

Gigalith został użyty w czwartej rundzie Konferencji Vertress, gdzie walczył z Riolu Camerona. Przegrał jednak, a jego trener został wyeliminowany z turnieju.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki