Fandom

Pokémon Wiki

Kenny (Sinnoh)

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Kenny

ケンゴ Kengo

File-Kenny HD.pngKenny
Płeć Męska
Kolor oczu Czarny
Kolor włosów Brązowy
Miasto Twinleaf
Region Sinnoh
Stanowisko Koordynator
Pierwsze pojawienie Przedpokazowa trema

Kenny jest Koordynatorem i przyjacielem Dawn i Leony z dzieciństwa. On i Dawn stali się rywalami w Pokazach Pokemon, ale mimo to łączy ich silna przyjaźń.

Historia

Kenny pierwszy raz pojawił się w odcinkach Przedpokazowa trema i Pierwsze koty za płoty, gdzie on i Dawn wzięli udział w Pokazach Floaroma. Obaj dotarli do finału, ale to Kenny przegrał z Dawn po zaciętej bitwie.

Na krótko pojawił się w telewizji wraz z Prinplupem w odcinku Czas na zmiany, w którym pojawia się wygrywając Pokazy Pokémonów, co dało mu drugą wstążkę.

Pojawił się ponownie w odcinkach Podróż w nieznane i Wielkie zaskoczenie, gdzie wstąpił do Pokazów Solaceon z nowym Pokémonem, Breloomem.

W odcinkach Rywalizacja przyjaciół i Strategia z uśmiechem, pojawił się w krótkich scenach oglądając w telewizji Puchar Wallace'a. Kenny następnie pojawia się w telewizji w odcinku Płochliwy przyjaciel! obok Nando w reportażu o koordynatorach prowadzonym przez Marian.

Plik:SakugoShipping.png
Pojawił się także w odcinku Wiecznie młody w imię miłości, wraz z Barrym, gdzie ujawnili, że są najlepszymi przyjaciółmi, mimo że niedawno się spotkali. W odcinku Starzy rywale, nowe sztuczki powrócił, uczestnicząc w Pokazach Sandalstraw i wygrał z Ambipom Dawn przy użyciu Prinplupa, zdobywając swoją czwartą wstążkę.

Kenny nazywa Dawn jej pseudonimem, Dee Dee. W odcinku Nie jestem Dee Dee, Jestem Dawn! ujawniono, że wpadł on na tę nazwę, gdy bawił się z Dawn, gdy byli młodsi.

W odcinku Zaczynamy Pierwszą Rundę!, Kenny uczestniczył w Wielkim Festiwalu Sinnoh, gdzie okazało się, że jego Prinplup ewoluował w Empoleonem. Podczas rundy odwołania, użył Empoleona i Floatzela, a gdy jego występ rozpoczął się dobrze, Błysko Działo Empoleona było zbyt potężne i Floatzel nie wytrzymał ataku. W rezultacie, Kenny'emu nie udało się dojść do kolejnej rundy, co doprowadziło go do wcześniejszego zakończenia konkursu. Zdenerwowany z przegranej, Kenny postanowił nie pozostać do końca festiwalu i po pożegnaniu z Dawn i jej przyjaciółmi, Kenny opuścił Jezioro Walecznośc, by rozpocząć szkolenia na nowo. Na krótko pojawił się w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, gdzie oglądał rywalizację Dawn i Zoey w finale.

Kenny, chcą udowodnić Dawn, że jest dobrym trenerem i jej zaimponować, by wyruszyła z nim w podróż, o co później zapytał, walczył przeciwko Buizelowi Asha, gdzie posługiwał się Empoleonem, jednak Ash przegrał walkę dając zwycięstwo Kenny'emu.

W odcinku Na rozstaju czterech dróg!, Kenny był postrzegany podczas szkolenia z Jasmine, Liderką Sali w Olivine. W tym samym odcinku ponownie zapytał Dawn o wspólną podróż, jednak dziewczyna wybrała podróż do Ligi Sinnoh z Ashem i dopingowanie mu.

Charakterystyka

Kenny to stary kolega Dawn, z którą zna się jeszcze z dziecięcych lat. Wyruszył on w swoją podróż nieco wcześniej od głównej bohaterki, podobnie jak ona decydując się na podróżowanie razem z Piplupem i na występowanie razem z nim na Pokazach. Wygląda na to, że z biegiem czasu dwójka przyjaciół rozpoczęła między sobą rywalizację. Poznajemy go, gdy Dawn przygotowuje się do udziału w Konkursie we Floaroma. Jego pewność siebie jest niemal porównywalna do dziewczynki, choć posiada on pewną tajną broń - zna on cały szereg śmiesznych historii z dzieciństwa, które się jej przydarzyły, dzięki czemu jest on ją w stanie nieco ośmieszyć (choć w delikatny sposób) przed Ashem i Brockiem. Używa on zresztą wobec dziewczynki jej znienawidzonego przezwiska - Dee Dee. Niektórzy twierdzą, że Kenny zakochał się w Dawn, o czym świadczyć ma fakt, że zdarzyło mu się rumienić, widząc ją w sukience. Dopatruje się również faktu, że bywa on zazdrosny o Ketchuma, a w czasie Pokazu w Solaceon, obiecał Dawn pokonać Jessie w czasie apeli. Zależy mu także na dobrej opinii w oczach swojej rywalki. Choć nasi bohaterowie nie spotykają go zbyt często, czasami udaje im się oglądnąć relację z Pokazów, w których uczestniczy.

Plik:Kenny Leona child.png

Kenny nie grzeszy pewnością siebie, co często sprawia, że patrzy na niektórych z góry. Często zdarza mu się nawet konkurować z Ashem, choć podtekst jego docinek nie jest do końca jasny. Poza byciem dobrym Koordynatorem, jest on również świetnym trenerem. W jego posiadaniu znajdują się jedynie Pokémony o wyższej formie ewolucji. Zna on także metody na nauczenie ich kilku wartościowych technik, takich jak Kula Energii. Na co dzień chodzi on zwykle w ciemno zielonej koszulce z białym paskiem nakładanej na groszkową bluzę oraz w beżowych spodniach. Jak każdy Koordynator, jest on w posiadaniu Poketcha. Na czas Pokazów nosi on zwykle strój przypominający nieco przebranie torreadora.

Pokazy

Wstążki

  • Nieznana Wstążka (przed Czas na zmiany)
    Plik:Sandalstraw Ribbon.png
  • Wstążka Sage (przed Czas na zmiany)
  • Wstążka Gerbery (przed Płochliwy przyjaciel!)
  • Wstążka Sandalstraw (Starzy rywale, nowe sztuczki)
  • Nieznana Wstążka (przed Zaczynamy Pierwszą Rundę!)

Stroje

Pokémony

200px Empoleon
Główny artykuł: Empoleon Kenny'ego

Empoleon jest głównym Pokémonem Kenny'ego. Jest również jego Pokémonem Starterem (od Piplupa). Empoleon po raz pierwszy pojawia się, jako Prinplup, w odcinku Przedpokazowa trema.

Debiut w

Przedpokazowa trema
200px Alakazam

Kenny używał Alakazama w pierwszej rundzie Pokazów Pokémon we Floaroma w odcinku Pierwsze koty za płoty. Jego doskonałe ataki pomogły Kenny'emu dotrzeć do następnej rundy.

Alakazam zna takie ruchy jak: Świetlisty Ekran, Kula Cienia, Teleport i Ukryta Moc.

Debiut w Pierwsze koty za płoty
200px Breloom

Breloom Kenny'ego pojawił się w odcinkach Podróż w nieznane i Wielkie zaskoczenie. Był używany przez Kenny'ego w walce z Turtwigiem Asha i pomógł nauczyć go Kuli Energii. Kenny następnie używał go ponownie w Pokazach Solaceon, gdzie pomógł mu przejść do kolejnej rundy.

Breloom zna takie ruchy jak: Mach Cios, Kula Energii i Pył Szoku.

Debiut w

Podróż w nieznane
200px Machoke

Machoke jest Pokémonem Kenny'ego, który był stosowany w rundzie apelacyjnej Pokazów Sandalstraw w odcinku tarzy rywale, nowe sztuczki!. Moc Machoke'a był imponująca i łatwo pozwoliła Kenny'emu przejść aż do finału.

Machoke zna takie ruchy jak: Siła i Skupienie Energii.

Debiut w

Starzy rywale, nowe sztuczki!
200px Floatzel ♂

Floatzel Kenny'ego pierwszy raz pojawił się w odcinku Zaczynamy Pierwszą Rundę!, gdzie został użyty do rundy apelacyjnej w Wielkim Festiwalu w parze z Empoleonem Kenny'ego. W trakcie wykonywania apelu, Floatzel został obezwładniony przez Błysko Działo Empoleona, powodując wyeliminowanie Kenny'ego z turnieju. W odcinku Na rozstaju czterech dróg!, był szkolony przed próbą kradzieży przez Zespół R.

Floatzel zna takie ruchy jak: Strumień Wody, Wir Wodny i Cios Wiatru.

Debiut w

Zaczynamy Pierwszą Rundę!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki