FANDOM

Katie

カエデKaede

Katie HoennKatie
Płeć Żeńska
Miasto Lilycove
Region Hoenn
Stanowisko Trener
Debiut Shocks and Bonds

Katie była pierwszym przeciwnikiem Asha w walce o zwycięstwo w Konferencji Ever Grande. Pojawiła się w odcinkach Shocks and Bonds i A Judgment Brawl.

Historia

Katie jest dumą Lilycove, gdzie jej błyskotliwość i wdzięk dały jej przydomek "zimna piękność". Jej hobby to gra na klarnecie, a jej ulubione jedzenie to pikantne spaghetti z Tamato Jagodami. W bitwie najczęściej używa Venomotha i Golducka. Znana jest z tego, że starannie analizuje ruchy swoich przeciwników.

Styl walki Katie różni się od wielu innych Trenerów. Zamiast trzymać Pokémona w bitwie aż do jego pokonania, wymienia Pokémona za silniejszego. To dzięki tej strategii prawie pokonała Asha w pierwszej części ich walki.

Podczas bitwy pokonała dwa Pokémony Asha bez żadnego wysiłku. Ashowi w końcu udało się pokonać jej Dugtrio Glaliem, jednak szybko został pokonany przez Więź Przeznaczenia jej Misdreavusa.

Jednak Ash był w stanie obrócić walkę na swoją korzyść za pomocą jego trzech pozostałych Pokémonów. Jego Corphish pokonał jej Golducka i ostatecznie pokonał Katie i ruszył po zwycięstwo turnieju.

Pokémony

Katie's Venomoth Venomoth

Venomoth był pierwszym Pokémonem Katie używanym w walce 6 na 6 z Ashem w odcinku Shocks and Bonds. Uciekając przed Miotaczem Płomieni Torkoala Asha został zwrócony. Pojawił się ponownie w następnym odcinku, gdzie walczył z Corphishem Asha, a następnie ze Swellowem. Po zażartej walce został pokonany przez Szybki Atak Swellowa.

Venomoth zna takie ruchy jak: Pył Szoku, Obezwładnianie i Super Dźwięk.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Golduck Golduck

Golduck Katie pojawił się w walce z Ashem. Korzystając z Wodnych ataków był w stanie pokonać Torkoala, a następnie został odwołany. Później walczył z Corphishem Asha i zmylił go za pomocą Zamętu, ale ostatecznie przegrał z połączenia Sekatora i Bąbelkowego Promienia.

Golduck zna takie ruchy jak: Hydro Pompa, Ciosy Furii i Zamęt.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Dugtrio Dugtrio

Katie wysłała Dugtrio do walki z Pikachu Asha i dzięki rodzaju korzystnego łatwo go pokonał. Został pokonany przez potężny Lodowy Promień Glalie'ego Asha.

Dugtrio zna takie ruchy jak: Tunel, Piaskowy Grobowiec i Podwójne uderzenie kantem.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Misdreavus Misdreavus

Misdreavus pojawił się na krótko w walce. Walczył tylko z Glalie Asha, gdzie łatwo został pokonany. Jednakże, używając Więzi Przeznaczenia, był w stanie pokonać Glalie'ego.

Misdreavus zna tylko Więź Przeznaczenia.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Scizor Scizor

Scizor był używany w walce ze Swellowem Asha. Był silnym przeciwnikiem, wykorzystując dobrą kombinację Podwójnego Zespołu i Metalowego Pazura, ale przegrał po uderzeniu Powietrznego Asa Swellowa.

Scizor zna takie ruchy jak: Szybki Atak, Podwójny Zespół, Metalowy Pazur i Ukryta Moc.

Debiut A Judgment Brawl
Katie's Walrein Walrein

Walrein jest głównym i najbardziej potężnym Pokémonem Katie.

Walrein pierwszy raz został zastosowany w walce ze Swellowem Asha i pokonał go potężnym Lodowym Promieniem. Następnie walczył z Corphishem i łatwo pokonał go Ciosem Ciałem.

Później walczył z Grovyle'em Asha i chciał go pokonać, ale kiedy okazało się, że Walrein jest słabszy bez wody pod nim, Ash wykorzystał Walreina do zamrożenia pola bitwy, więc Grovyle był w stanie pokonać go Liściastym Ostrzem.

Walrein zna takie ruchy jak: Lodowy Promień, Cios Ciałem i Naśladowanie.

Debiut A Judgment Brawl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki