Fandom

Pokémon Wiki

Katie

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Katie

カエデKaede

Katie Hoenn.pngKatie
Płeć Żeńska
Miasto Lilycove
Region Hoenn
Stanowisko Trener
Debiut Shocks and Bonds

Katie była pierwszym przeciwnikiem Asha w walce o zwycięstwo w Konferencji Ever Grande. Pojawiła się w odcinkach Shocks and Bonds i A Judgment Brawl.

Historia

Katie jest dumą Lilycove, gdzie jej błyskotliwość i wdzięk dały jej przydomek "zimna piękność". Jej hobby to gra na klarnecie, a jej ulubione jedzenie to pikantne spaghetti z Tamato Jagodami. W bitwie najczęściej używa Venomotha i Golducka. Znana jest z tego, że starannie analizuje ruchy swoich przeciwników.

Styl walki Katie różni się od wielu innych Trenerów. Zamiast trzymać Pokémona w bitwie aż do jego pokonania, wymienia Pokémona za silniejszego. To dzięki tej strategii prawie pokonała Asha w pierwszej części ich walki.

Podczas bitwy pokonała dwa Pokémony Asha bez żadnego wysiłku. Ashowi w końcu udało się pokonać jej Dugtrio Glaliem, jednak szybko został pokonany przez Więź Przeznaczenia jej Misdreavusa.

Jednak Ash był w stanie obrócić walkę na swoją korzyść za pomocą jego trzech pozostałych Pokémonów. Jego Corphish pokonał jej Golducka i ostatecznie pokonał Katie i ruszył po zwycięstwo turnieju.

Pokémony

Katie's Venomoth.png Venomoth

Venomoth był pierwszym Pokémonem Katie używanym w walce 6 na 6 z Ashem w odcinku Shocks and Bonds. Uciekając przed Miotaczem Płomieni Torkoala Asha został zwrócony. Pojawił się ponownie w następnym odcinku, gdzie walczył z Corphishem Asha, a następnie ze Swellowem. Po zażartej walce został pokonany przez Szybki Atak Swellowa.

Venomoth zna takie ruchy jak: Pył Szoku, Obezwładnianie i Super Dźwięk.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Golduck.png Golduck

Golduck Katie pojawił się w walce z Ashem. Korzystając z Wodnych ataków był w stanie pokonać Torkoala, a następnie został odwołany. Później walczył z Corphishem Asha i zmylił go za pomocą Zamętu, ale ostatecznie przegrał z połączenia Sekatora i Bąbelkowego Promienia.

Golduck zna takie ruchy jak: Hydro Pompa, Ciosy Furii i Zamęt.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Dugtrio.png Dugtrio

Katie wysłała Dugtrio do walki z Pikachu Asha i dzięki rodzaju korzystnego łatwo go pokonał. Został pokonany przez potężny Lodowy Promień Glalie'ego Asha.

Dugtrio zna takie ruchy jak: Tunel, Piaskowy Grobowiec i Podwójne uderzenie kantem.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Misdreavus.png Misdreavus

Misdreavus pojawił się na krótko w walce. Walczył tylko z Glalie Asha, gdzie łatwo został pokonany. Jednakże, używając Więzi Przeznaczenia, był w stanie pokonać Glalie'ego.

Misdreavus zna tylko Więź Przeznaczenia.

Debiut Shocks and Bonds
Katie's Scizor.png Scizor

Scizor był używany w walce ze Swellowem Asha. Był silnym przeciwnikiem, wykorzystując dobrą kombinację Podwójnego Zespołu i Metalowego Pazura, ale przegrał po uderzeniu Powietrznego Asa Swellowa.

Scizor zna takie ruchy jak: Szybki Atak, Podwójny Zespół, Metalowy Pazur i Ukryta Moc.

Debiut A Judgment Brawl
Katie's Walrein.png Walrein

Walrein jest głównym i najbardziej potężnym Pokémonem Katie.

Walrein pierwszy raz został zastosowany w walce ze Swellowem Asha i pokonał go potężnym Lodowym Promieniem. Następnie walczył z Corphishem i łatwo pokonał go Ciosem Ciałem.

Później walczył z Grovyle'em Asha i chciał go pokonać, ale kiedy okazało się, że Walrein jest słabszy bez wody pod nim, Ash wykorzystał Walreina do zamrożenia pola bitwy, więc Grovyle był w stanie pokonać go Liściastym Ostrzem.

Walrein zna takie ruchy jak: Lodowy Promień, Cios Ciałem i Naśladowanie.

Debiut A Judgment Brawl

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki