Fandom

Pokémon Wiki

Katharine

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Katharine.png

Katharine

Katharine (jap. コハル) pojawiła się w odcinku Scraggy i zaborcza Gothita!. Spotkała się z Ashem i spółką w drodze do Nimbasy, gdzie planowała uzyskać swoją trzecią odznakę. Jej Gothita upodobała sobie Scraggy'ego Asha i chciała, by trenerka wymieniała się za niego. Oczywiście, Ash odmówił wymiany, ale Katharine następnie zasugerowała, by stoczyli bitwę, a jeśli ona wygra, wymiana odbędzie się. Ponownie Ash nie był zainteresowany wymianą. Jednak, Katharine szydziła z niego i ostatecznie zgodził się na walkę. Był w stanie pokonać jej Mandibuzz przy użyciu Tepiga, a następnie wszyscy schowali się w domu przed burzą.

Katharine spędziła noc z grupą, gdy wszyscy zostali obudzeni przez Pikachu, który poinformował ich, że Scraggy, Axew, Snivy i Gothita zniknęli. Katharine panikowała, martwiąc się, że coś złego stanie się jej Gothicie. Z pomocą Deerlinga, była w stanie pomóc uspokoić dzikiego Garbodora, aby zatrzymać go przed atakowaniem jej Gothity i innych Pokémonów.

Następnego dnia, Katharine i Ash walczyli przeciwko sobie ponownie. Tym razem użyła Gothity, podczas gdy Ash używał swojej Snivy. Bitwa zakończyła się przegraną Katharine, która opuściła grupę, kiedy jej Gothita uciekła po przegranej.

Pojawiła się w BW103, rywalizując w Konferencji Vertress. W BW104 pojawiła się na ekranie, walcząc w drugiej rundzie konferencji, czyli przeszła przez pierwszą rundę. W BW105 pojawiła się ponownie na ekranie, gdzie okazało się, że wygrała kolejne rundy. W ćwierćfinałach walczyła przeciwko Dino i przegrała, znajdując się w top 8. Potem pojawiła się po raz kolejny na uroczystościach zamknięcia konferencji.

Pokémony

Gothita
Katharine Gothita.png

Gothita Katharine rozwinęła w sobie uczucia do Scraggy'ego Asha. Okazała się nieco egoistycznym Pokémonem, który wydaje się być w stanie manipulować swoją trenerką do robienia tego, co chce. W środku nocy, uciekła razem ze Scraggym. Axew pobiegł za nimi do lasu, gdzie przystąpił do walki z nią. Ich walka zakończyła się obudzeniem i rozgniewaniem dzikiego Garbodora, który został zatrzymany przez Snivy Asha i Deerlinga Katharine.

Później, Gothita wyzwała Snivy do walki, która odbyła się w następnym dniu. Po przegranej bitwie, Gothita rzuciła się w furię i uciekła.

Według Katharine, Gothita jest wielką fanką Elesy.

Mandibuzz
Katharine Mandibuzz.png

Mandibuzz Katharine była używana w walce z Tepigiem Asha, gdzie przegrała.

Deerling
Katharine Deerling.png

Deerling Katharine został wprowadzony z jej innymi Pokémonami. Był później używany, by uspokoić dzikiego Garbodora Aromaterapią.

Darumaka
Katharine Darumaka.png

Darumaka Katharine został wprowadzony z jej innymi Pokémonami.

Minccino
Ramone Tranquill.png

Minccino pojawił się na krótko w rękach Katharine przed Centrum Pokémon w BW104.

Katharine posiada jeszcze co najmniej jednego Pokémona.

Odznaki

Plik:Katharine badges.png
  • Odznaka Podstaw
  • Odznaka Insektów
  • Sześć nieznanych odznak

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki