FANDOM

Katharine to trenerka Pokémonów z regionu Unova, która pojawiła się po raz pierwszy w odcinku Scraggy i zaborcza Gothita!.

Historia

Katharine spotkała się z Ashem i jego przyjaciółmi w drodze do Nimbasy, gdzie planowała zdobyć swoją trzecią odznakę. Jej Gothita upodobała sobie Scraggy'ego Asha i chciała, by trenerka wymieniła się za niego. Oczywiście Ash odmówił, więc Katharine zasugerowała, by stoczyli bitwę: jeśli ona wygra, wymiana odbędzie się. Ash ponownie nie był zainteresowany jej ofertą, jednak ostatecznie zgodził się na walkę, gdy ta zaczęła z niego szydzić. Chłopak był w stanie pokonać jej Mandibuzz przy użyciu Tepiga. Po chwili rozpętała się burza, więc wszyscy schowali się w schronisku.

Katharine spędzała noc z grupą. Nagle wszyscy zostali obudzeni przez Pikachu, który poinformował ich, że Scraggy, Axew, Snivy i Gothita zniknęli. Katharine panikowała, martwiąc się, że coś złego stanie się jej Pokémonowi. Później, z pomocą swojego Deerlinga, była w stanie pomóc uspokoić dzikiego Garbodora, który próbował zaatakować Gothitę i pozostałe Pokémony.

Następnego dnia Katharine i Ash ponownie walczyli przeciwko sobie. Tym razem użyła Gothity, podczas gdy Ash wystawił Snivy. Bitwa zakończyła się przegraną Katharine, która opuściła grupę, kiedy jej Gothita uciekła po przegranej.

Katharine pojawiła się ponownie w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!, biorąc udział w Konferencji Vertress. W odcinku Misja: Pokonać rywala! pojawiła się na ekranie ukazującym dobranie trenerów do walk w drugiej rundzie, ujawniając, że przeszła ona przez pierwszą rundę. W odcinku Ligowa zguba! pojawiła się ponownie na ekranie i okazało się, że wygrała rundę drugą i trzecią. Odcinek Nie ma to jak przemyślana strategia! ujawnił, że skutecznie przeszła także przez czwartą rundę.

W odcinku Ewolucja w Lidze Unovy!, w ćwierćfinale turnieju, Katharine walczyła z Dino i przegrała, ostatecznie zajmując miejsce w top 8. Potem pojawiła się po raz kolejny na uroczystościach zamknięcia konferencji.

Pokémony

Przy sobie

Gothita
EP717 Katharine Gothita
Gothita to główny Pokémon Katharine i jest trzymana zazwyczaj poza Poké Ballem. Zakochała się w Scraggym Asha. W środku nocy uciekła razem z nim do lasu. Axew pobiegł za nimi, gdzie przystąpił z nią do bójki. Ich walka zakończyła się obudzeniem i rozgniewaniem dzikiego Garbodora, który ostatecznie został powstrzymany przez Snivy Asha i Deerlinga Katharine. Następnego dnia Gothita wyzwała Snivy do walki. Po przegranej bitwie wpadła w furię i uciekła.

Gothita kazała się bardzo egoistyczna i jest zdolna manipulować Katharine, aby zyskać to, na co jej zależy. Według swojej trenerki jest wielką fanką Elesy.

Znane ruchy Gothity to: Psychiczny Cios, Psychoszok, Dwuklask i Ukryta Moc.

Debiut Scraggy i zaborcza Gothita!
Mandibuzz
EP717 Katharine Mandibuzz
Mandibuzz była jednym z Pokémonów, które Katharine oferowała Ashowi w ramach wymiany za jego Scraggy'ego. Później była używana w walce z Tepigiem Asha, z którym przegrała.

Znane ruchy Mandibuzz to: Atak Furii, Powietrzne Cięcie, Ciemny Puls i Dzielny Ptak.

Debiut Scraggy i zaborcza Gothita!
Deerling
EP717 Katharine Deerling
Deerling był jednym z Pokémonów, które Katharine oferowała Ashowi w ramach wymiany za jego Scraggy'ego. Później został wykorzystany do uspokojenia dzikiego Garbodora.

Jedyny znany ruch Deerlinga to Aromaterapia.

Debiut Scraggy i zaborcza Gothita!
Darumaka
EP717 Katharine Darumaka
Darumaka był jednym z Pokémonów, które Katharine oferowała Ashowi w ramach wymiany za jego Scraggy'ego.
Debiut Scraggy i zaborcza Gothita!
Minccino
EP766 Ramone Tranquill
Minccino na krótko pojawił się w ramionach swojej trenerki przed Centrum Pokémonów w odcinku Misja: Pokonać rywala!.
Debiut Misja: Pokonać rywala!

Katharine ma jeszcze co najmniej jednego innego Pokémona, jako że brała udział w rundach Konferencji Vertress, które toczone są w postaci pełnych bitew, do których potrzeba sześciu Pokémonów.

Osiągnięcia

EP717 Katharine badges

Odznaki Katharine w odcinku Scraggy i zaborcza Gothita!

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Katharine:

Liga Pokémon

Katharine brała udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 潘めぐみ Megumi Han
Stany Zjednoczone: Kerry Williams
Polska: Angelika Kurowska