FANDOM

Karl

クルトKurt

250pxKarl
Płeć Mężczyzna
Miasto Crown
Region Sinnoh
Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji

Karl to postać z filmu Zoroark: Mistrz Iluzji. Jest reporterem gazety z Miasta Crown, który jest odpowiedzialny za badanie tajemnic, które otaczają Kodaia.

Historia

Karl posiada kamerę filmową, nosi brązowe spodnie, zieloną koszulę i czerwoną czapkę z białym tłem i symbolem podobnym do Woobata. Dziadek Karla, Joe, mieszka w starej części Miasta Crown.

Z uwagi na nieprzewidziane wydarzenia, które dzieją się w Crown, Karl decyduje się pomóc Ashowi, Dawn i Brockowi znaleźć matkę Zoruy. Jednak w obliczu zła, biznesmena Kodaia, on i inni zostają zamknięci w celi, ale na szczęście, sekretarka Kodaia, Rowena, pomaga im uciec.

Dzięki zdjęciom Karla pokazano oszustwa i występki Kodaia. Po powrocie do miasta, Karl decyduje się odpłynąć z Zoruą, Zoroark i Roweną do regionu Unova, miejsca pochodzenia dwóch uprowadzonych przez Kodaia Pokémonów.

Pokémony

Plik:Karl's Bronzor.png Bronzor
Bronzor jest jedynym znanym Pokémonem Karla. Karl użył go do poruszania się po kanałach miasta, by zapewnił światło i łatwe podnoszenie pokryw tuneli. Później był używany do lewitacji z Zoruą przekształconym w Celebi do ochrony prawdziwego Celebi przed Kodaiem.

Znane ruchy Bronzora to: Błysk, Psychiczny Cios i Odbicie.

Debiut Zoroark: Mistrz Iluzji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki