Fandom

Pokémon Wiki

Kapitan Stern

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kapitan Stern
Captain Stern.png
クスノキ館長 Captain Kusunoki
Informacje
Płeć Męska
Miasto Slateport
Region Hoenn
Debiut Walka o kamień
Postać

Kapitan Stern jest oceanografem, który mieszka w Slateport w Hoenn.

Historia

Kapitan Stern pojawił się w odcinku Walka o kamień.

Kapitan Stern jest kuratorem muzeum oceanicznego. Poznał Asha i Maxa, kiedy Marius walczył z Ashem i przegrał, a kapitan Stern wkroczył i wspomniał, że szukał Mariusa. Jako kurator muzeum, do którego Ash i Max próbowali wejść, zaoferował Ashowi i Maxowi wycieczkę. W muzeum było wiele rzeźb Wodnych Pokémonów i modeli okrętów podwodnych.

Kapitan Stern używał pod wodą naczyń eksploracji, by odkrywać ocean, zbierać rzadkie artefakty i badać Pokémony morskie w ich naturalnym środowisku. Kapitan następnie pokazywał swoje najnowsze znalezisko - skałę wulkaniczną utworzoną przez podwodne wulkany, rzekomo stworzoną przez Legendarnego Pokémona, Groudona.

Podczas gdy dzieci poszły na lody, członkowie Zespołu Magma pojawili się i ukradli kamień.

Ash miał do czynienia z Zespołem Magma, kiedy kapitan Stern dogonił ich i wysłał Sealeo, który używał Promienia Jutrzenki. Wybuch spowodował upadek walizki z kamieniem, ale Marius złapał ją. Kapitan Stern powiedział Maxowi i Mariusowi, by uciekli, i uciekli przez morze za pomocą Spheala. Ash odmówił jednak ucieczki i dalej walczył. Po kolejnej lawinie ataków, kamień pękł. Zespół Magma dostał pół kamienia.

Później, Ash przeprosił Sterna za umożliwienie ucieczki Zespołowi Magma, ale ten był wdzięczny za zachowanie połowy kamienia, żeby móc studiować.

Pokémony

Przy sobie

Sealeo
Captain Stern Sealeo.pngDebiut: Walka o kamień Sealeo został wysłany przez kapitana Sterna do walki z Zespołem Magma.
Ataki
Promień Jutrzenki i Zamieć

Dane

Spheal
200pxDebiut: Walka o kamień Kapitan Stern dał Spheala Mariusowi. Został posłany do walki z Ashem i Maxem, kiedy Marius założył, że są złodziejami. Ash używał swojego Pikachu do walki ze Sphealem Mariusa, jednak Spheal szybko przegrał. Pomógł w ucieczce Mariusa i Maxa przed Zespołem Magma.
Ataki
Powalenie, Wodna Broń i Zamieć

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki