FANDOM

Kai to koordynator Pokémonów z regionu Sinnoh, pojawiający się w filmie Wzejście Darkraia.

Historia

Kai pojawił się w dziesiątym filmie. Razem z Allegrą i Maurym wyzwał Asha i jego przyjaciół do przyjacielskiej bitwy. Walczył z Dawn, używając Empoleona przeciwko jej Piplupowi. Ich bitwa, zgodnie z normami gatunkowymi tych Pokémonów, rozpoczęła się od prezentacji swej dumy.

Później Kai został poproszony przez Barona Alberto o pomoc w walce z Darkraiem.

W czasie napisów końcowych Kai brał również udział w Pokazach Pokémonów w Alamos. Udało mu się pokonać Maury'ego w jednej z rund etapu bitew, lecz przegrał z Allegrą w finale.

Pokémony

Przy sobie

Empoleon
F10 Kai Empoleon
Jedynym znanym Pokémonem Kaia jest Empoleon, który po raz pierwszy pojawił się, gdy został użyty do walki z Piplupem Dawn. Mimo że Empoleon jest ostateczną formą ewolucyjną Piplup, nie był on w stanie nadążyć za pokazowymi ruchami przeciwnika. Jakiś czas później padł ofiarą Ciemnej Pustki Darkraia, a także brał udział w Pokazach Pokémonów w Alamos, gdzie udało mu się pokonać Torterrę Maury'ego, lecz poległ w starciu z Infernape'em Allegry.

Znane ruchy Empoleona to Pneumatyczne Dziobanie i Lodowy Promień.

Debiut Wzejście Darkraia

Pokazy Pokémonów

Kai brał udział w następujących Pokazach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 秋山竜次 Ryūji Akiyama
Stany Zjednoczone: Sean Reyes

Ciekawostki

  • On, Allegra i Maury posiadają ostatnią formę jednego ze starterów regionu Sinnoh.
  • Wygląd Kaia oparty jest na schemacie kolorystycznym Empoleona.

Zobacz też