FANDOM

201FMS Ten artykuł nie posiada oficjalnej nazwy.
Wykorzystywana nazwa jest tylko fanowskim określeniem. Jeżeli szukasz więcej informacji, zobacz poniżej.

Kłusownik to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Zagubiony Snorunt.

Historia

Kłusownik ścigał dziecko dzikiej Froslass - Snorunta - w towarzystwie swojego Glaliego. Zamierzał sprzedać Pokémona na czarnym rynku, ponieważ stworzenia tego gatunku są wysoce pożądane i warte dużą ilość pieniędzy. Jednakże Ash, jego przyjaciele i Zespół R zatrzymali go i zaczęli walczyć z Glaliem. Chociaż jego Pokémon pokonał Yanmegę Jessie, Carnivine'a Jamesa i Buneary Dawn, Chimchar Asha był w stanie pokonać go z pomocą Froslass. Następnie kłusownik oraz jego Glalie zostali zamknięci w tej samej klatce, której mężczyzna używał do złapania Snorunta. W niej czekali na przybycie sierżant Jenny, która miała ich aresztować.

Pokémony

Przy sobie

Glalie
EP585 Poacher Glalie
Glalie jest głównym, najsilniejszym i najwyraźniej jedynym Pokémonem kłusownika. Pomógł swojemu trenerowi w schwytaniu Snorunta poprzez zastraszanie go i zmuszenie do uległości dzięki użyciu Spojrzenia. Okazało się, że Glalie jest potężnym wojownikiem, ale ostatecznie poległ w walce z Chimcharem Asha i dziką Froslass.

Glalie zna takie ruchy jak: Spojrzenie, Żyroskop, Hiperpromień i Ochrona.

Debiut Zagubiony Snorunt

Aktorzy głosowi

Japonia: 小西克幸 Katsuyuki Konishi
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Karol Wróblewski