Jump

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Uwaga: Ten artykuł używa zromanizowanej japońskiej nazwy postaci, ponieważ odcinek, w którym wystąpił ten bohater, nie ukazał się w wersji angielskiej ani polskiej lub po prostu nieznane jest jego imię w tych językach.
Jump.png

Jump

Jump (jap. ジャンプ Jump) to trener Pokémonów, który startował w Konferencji Ever Grande.

Historia

W odcinku W Beldumie siła! Jump walczył z Morrisonem podczas rundy eliminacyjnej Konferencji Ever Grande. Używał swojego Electabuzza przeciwko Beldumowi i od początku miał przewagę. Pokémon Morrisona wielokrotnie używał usunięcia, którego Electabuzz unikał, stosując ochronę.

Kiedy wszystko wskazywało na to, że Jump zostanie zwycięzcą, Beldum Morrisona przekształcił się w Metanga i pokonał Electabuzza, wykorzystując psychiczne ataki. Z powodu tej przegranej Jump został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

125MS.png Electabuzz
Jump Electabuzz.png Electabuzz Jumpa wystąpił w odcinku W Beldumie siła!, gdzie walczył w rundzie eliminacyjnej Konferencji Ever Grande przeciwko Beldumowi Morrisona. Jako że Beldum znał tylko usunięcie, Electabuzz szybko zdobył przewagę i z łatwością unikał ataków przeciwnika, stosując ochronę. Wkrótce jednak Pokémon Morrisona przekształcił się w Metanga i pokonał Electabuzza, najpierw zatrzymując go zamętem, a następnie nokautując kolejnym usunięciem. Electabuzz pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Electabuzz zna takie ruchy jak: Ochrona, Gromocios, Szybki Atak i Piorun.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Jumpa:

Liga Pokémon

Jump brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Kraj Aktor(ka)
Japonia 渡辺明乃 Akeno Watanabe
Stany Zjednoczone Marc Thompson

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki