554MS Ten artykuł używa zromanizowanej japońskiej nazwy, ponieważ jego angielska i polska nazwa nie są znane.

Jump to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku W Beldumie siła!. Jest on trenerem Pokémonów, który brał udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

W odcinku W Beldumie siła! Jump walczył z Morrisonem podczas rundy eliminacyjnej Konferencji Ever Grande. Używał swojego Electabuzza przeciwko Beldumowi i od początku miał przewagę. Pokémon Morrisona wielokrotnie używał Usunięcia, którego Electabuzz unikał, stosując Ochronę.

Kiedy wszystko wskazywało na to, że Jump zostanie zwycięzcą, Beldum Morrisona przekształcił się w Metanga i pokonał Electabuzza, wykorzystując psychiczne ataki. Z powodu tej przegranej Jump został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Electabuzz
EP403 Jump Electabuzz
Electabuzz Jumpa walczył w rundzie eliminacyjnej Konferencji Ever Grande przeciwko Beldumowi Morrisona. Jako że Beldum znał tylko Usunięcie, Electabuzz szybko zdobył przewagę i z łatwością unikał ataków przeciwnika, stosując Ochronę. Wkrótce jednak Pokémon Morrisona przekształcił się w Metanga i pokonał Electabuzza, najpierw zatrzymując go Zamętem, a następnie nokautując kolejnym Usunięciem. Electabuzz pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Electabuzz zna takie ruchy jak: Ochrona, Gromocios, Szybki Atak i Piorun.

Debiut W Beldumie siła!

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Jumpa:

Liga Pokémon

Jump brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 渡辺明乃 Akeno Watanabe
Stany Zjednoczone: Marc Thompson

Ciekawostki

  • Trener niezwykle podobny do Jumpa pojawił się w odcinku Samotny Deino!.