FANDOM

Juan to utalentowany koordynator i lider sali w mieście Sootopolis. Specjalizuje się w Pokémonach typu wodnego. Wręcza Odznakę Deszczu trenerom, którzy go pokonają.

Historia

Juan jest bardzo sławny w Sootopolis, pokazuje przedstawienia ze swoimi Pokémonami. Ma wiele fanek i jest uważany za bardzo przystojnego. Oprócz tego, że jest Liderem Sali, jest on także zwycięzcą Wielkiego Festiwalu. Pojawił się w odcinkach Przeznaczenie wielkiej ósemki i Osiem to za mało, gdy walczył z Ashem, który po ciężkiej walce wygrał Odznakę Deszczu.

Ma lokaja, Sebastiana, który służy również jako asystent w Sali Sootopolis. Juan wykorzystuje unikalne zasady w meczach w Sali: pierwsza runda to dwuwalka odbywająca się w dużym basenie, a inne rundy odbywają się jak normalna walka, która toczy się w miejscu podobnym do jeziora otoczonego ziemią.

Juan również pojawia się w retrospekcji w odcinku Niesamowita walka.

Pokémony

Sealeo
Juan SealeoDebiut: Przeznaczenie wielkiej ósemki Sealeo był jednym z dwóch Pokémonów Juana wykorzystywanych do etapu podwójnej walki w walce z Ashem. Na początku walczył w parze z Seakingiem przeciwko Pikachu i Snoruntowi. Gdy Snorunt został pokonany na jego miejsce Ash wysłał Corphisha. Gdy Sealeo został sam po porażce Seakinga używał wiele razy Lodowej Kuli. Prawie wygrał, lecz został pokonany przez Krabo Młot Corphisha.
Ataki
Zamieć, Promień Jutrzenki i Lodowa Kula
Seaking
Juan SeakingDebiut: Przeznaczenie wielkiej ósemki Seaking walczył w parze z Sealeo w podwójnej walce Juana z Ashem. Ich przeciwnikami byli Pikachu i Snorunt. Używał Wirującego Rogu, by odwrócić elektryczne ataki Pikachu przeciwko Snoruntowi. Ash wysłał Corphisha, gdy Snorunt został pokonany. Seaking osłabł po Stalowym Ogonie Pikachu.
Ataki
Wirujący Róg, Atak Rogiem i Hiper Promień
Luvdisc
Juan LuvdiscDebiut: Przeznaczenie wielkiej ósemki Luvdisc został wybrany do walki z Grovyle'em. Jest szybki i zdołał uniknąć Liściastego Ostrza i zaatakował Pocałunkiem. Grovyle nie był w stanie do dalszej walki. Ash wysłał Corphisha. Oba Pokémony unikały swych ataków wzajemnie. W końcu jednak Corphishowi udało się go trafić Krabo Młotem dzięki czemu go pokonał.
Ataki
Wodny Puls, Pocałunek, Wodna Broń i zdolność Giętki Nurt
Whiscash
Juan WhiscashDebiut: Osiem to za mało Whiscash był czwartym Pokémonem Juana używanym w walce z Ashem. Łatwo pokonał Corphisha przy użyciu Surfera i Kamiennego Gromu. Wtedy Ash wybrał Swellowa. Po Hiper Promieniu Whiscasha, Juan myślał, że wygra, jednak Swellow wziął się w garść i pokonał Whiscasha Powietrznym Asem.
Ataki
Surfer, Kamienny Grom, Łaskotki i Hiper Promień
Milotic
Juan MiloticDebiut: Przeznaczenie wielkiej ósemki

W odcinku Przeznaczenie wielkiej ósemki Milotic był użyty do wodnego przedstawienia Juana. Pokonał też Zespół R. Jest najsilniejszym i najbardziej doświadczonym Pokémonem Juana. Wiele lat temu, gdy Juan był Koordynatorem, zdobywali wstążki i zdobyli również Puchar Pokazów.

Potem brał udział w ostatniej walce Juana z Ashem. Przy użyciu Hydro Pompy i Tornada, Milotic pokonał Swellowa. Prawie pokonał Pikachu dzięki swoim Odnowieniom po atakach elektrycznych, lecz Pikachu wciągnął go pod wodę i użył Pioruna, przez co go pokonał. Dzięki temu Ash zdobył Odznakę Deszczu.

Ataki
Hydro Pompa, Tornado, Odnowienie i Stalowy Ogon
Liderzy Sal w regionie Hoenn

FileStone Badge
Roxanne
w mieście Rustboro

FileKnuckle Badge
Brawly
na wyspie Dewford

FileDynamo Badge
Wattson
w mieście Mauville

FileHeat Badge
Flannery
w mieście Lavaridge

FileBalance Badge
Norman
w mieście Petalburg

FileFeather Badge
Winona
w mieście Fortree

FileMind Badge
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

FileRain Badge
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis