Fandom

Pokémon Wiki

Jowisz

3143strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jowisz

ジュピターJupiter

Plik:File-Jupiter DP150.pngJowisz
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Członek Zespołu G
Ranga Komandor
Debiut Kradzież zespołowa

Jowisz jest jednym z komandorów Zespołu G.

Historia

Jowisz debiutuje w odcinku Kradzież zespołowa, gdzie odzyskała Połyskującą Kulę, którą Zespół R ukradł z Centrum Badań Historycznych Miasta Celestic.

Później została wysłana przez Cyrusa, by złapała Opiekunów Jezior, wraz z pomocą myśliwych Pokémonów.

Pojawiła się w odcinku Uchronić świat od dewastacji!.

Pierwszy poważny wygląd Jowisz nastąpił w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie chroniła Charona, podczas gdy ten pracował nad Czerwonym Łańcuchem. Złapała pana Ciacho, Jessie i Jamesa, a następnie napotkała po raz pierwszy Asha i jego przyjaciół. Podczas spotkania odkryła, że Mesprit, Azelf i Uxie wybrali Dawn, Asha i Brocka, a nie ją, Saturna i Mars. Z pomocą Skuntanka, Jowisz i Charon byli w stanie uciec.

Jowisz był obecna, gdy plany Zespołu G się sprawdziły w odcinku Kluczowe trio!, gdzie walczyła ponownie z drużyną Asha. W odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! stała na straży Szczytu Włóczni, ale była jednak szybko schwytana przez Cynthię, a później została aresztowana wraz z Mars i Saturnem.

Pojawiła się na krótko w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w fantazji Zespołu R ze wszystkimi członkami Zespołu G.

Pokémony

Plik:Jupiter's Skuntank.png Skuntank

Skuntank jest głównym Pokémonem Jowisz, pojawia się obok niej w odcinku Kradzież zespołowa. Skuntank wydaje się być bardzo wierny swojej właścicielce.

Skuntank odzyskał Połyskującą Kulę, gdy chronił ją przed zniszczeniem, kiedy została wyrzucona w powietrze w środku walki z Zespołem R, którego Skuntank następnie pokonał.

Następnie pojawił się w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie walczył z Pikachu i Piplupem. W odcinkach Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka! pomógł spełnić plany Zespołu G, ale w końcu został znokautowany przez Garchompa Cynthii.

Skuntank zna takie ruchy jak: Siekanie, Toksyna, Miotacz Płomieni, Stalowy Ogon i Hiper Promień.

Debiut Kradzież zespołowa

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki