FANDOM

Jowisz

ジュピターJupiter

Diamond Pearl Jupiter
Jowisz
Płeć Żeńska
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Członek Zespołu G
Ranga Komandor
Debiut Kradzież zespołowa

Jowisz jest jednym z komandorów Zespołu G.

Historia

Jowisz debiutuje w odcinku Kradzież zespołowa, gdzie odzyskała Połyskującą Kulę, którą Zespół R ukradł z Centrum Badań Historycznych Miasta Celestic.

Później została wysłana przez Cyrusa, by złapała Opiekunów Jezior, wraz z pomocą myśliwych Pokémonów.

Pojawiła się w odcinku Uchronić świat od dewastacji!.

Pierwszy poważny wygląd Jowisz nastąpił w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie chroniła Charona, podczas gdy ten pracował nad Czerwonym Łańcuchem. Złapała pana Ciacho, Jessie i Jamesa, a następnie napotkała po raz pierwszy Asha i jego przyjaciół. Podczas spotkania odkryła, że Mesprit, Azelf i Uxie wybrali Dawn, Asha i Brocka, a nie ją, Saturna i Mars. Z pomocą Skuntanka, Jowisz i Charon byli w stanie uciec.

Jowisz był obecna, gdy plany Zespołu G się sprawdziły w odcinku Kluczowe trio!, gdzie walczyła ponownie z drużyną Asha. W odcinku Legenda - ostateczna rozgrywka! stała na straży Szczytu Włóczni, ale była jednak szybko schwytana przez Cynthię, a później została aresztowana wraz z Mars i Saturnem.

Pojawiła się na krótko w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia! w fantazji Zespołu R ze wszystkimi członkami Zespołu G.

Wygląd

Jowisz jest wysoką kobietą, o purpurowych włosach które upina w dwa koki (jeden z tyłu głowy a drugi wysoko na środku głowy). Oczy kobiety są w tym samym kolorze co włosy i szminka na ustach. Cera Jowisz jest porcelanowo blada. Jej strój z Zespołu G, jest biało czarny z szarymi fragmentami, posiada unikalny desing i przypomina skafander. Na nogach Jowisz nosi szarne pończochy i białe buty na niskim obcasie.

Osobowość

Jowisz jest bystra i potrafi bardzo szybko ocenić sytuację, w której znajduje się ona i jej zespół. Jest też dobrą trenerką i jednocześnie silną przeciwniczką. Podczas walki wykazuje się też przebiegłością, którą pokazuje podczas walki z Ashem i jego drużyną w której każe Skuntankowi użyć toksyny co w efekcie daje jej czas na ucieczkę. Jowisz jest także cierpliwa i taktowna. Cechy te wykazuje w stosunku do Charona, który wyraźnie ją czasami irytuje swoim "psychopatycznym" śmiechem. Mimo zdenerwowania Jowisz nigdy nie mówi na głos tego co myśli.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od nazwy planety
  • Ma 19 lat (według komiksu)
  • Przyznała że pan Ciacho jest w jej typie. Można przypuszczać że jej się podobał
  • W komiksach posiada ona kilka pokemonów
  • Według komiksu ulubionym jedzeniem Jowisz są lody
  • Jej fryzura przypomina trochę jajka Happiny
  • Irytuje ją Charon (podobnie jak Saturna)
  • Prawdopodobnie miała zostać wybrana przez Mesprita
  • W pokemon Platinum zdaje się żywić niechęć do Mars, jednak w anime Jowisz wydaje się być w dobrych relacjach z młodszą koleżanką.

Pokémony

Plik:769.png
Skuntank

Skuntank jest głównym Pokémonem Jowisz, pojawia się obok niej w odcinku Kradzież zespołowa. Skuntank wydaje się być bardzo wierna swojej właścicielce. Podopieczna Jowisz bardzo lubi spać.

Skuntank odzyskał Połyskującą Kulę, gdy chronił ją przed zniszczeniem, kiedy została wyrzucona w powietrze w środku walki z Zespołem R, którego Skuntank następnie pokonał.

Następnie pojawił się w odcinku Czerwony Łańcuch Wydarzeń!, gdzie walczył z Pikachu i Piplupem. W odcinkach Kluczowe trio! i Legenda - ostateczna rozgrywka! pomógł spełnić plany Zespołu G, ale w końcu został znokautowany przez Garchompa Cynthii.

Skuntank zna takie ruchy jak: Siekanie, Toksyna, Miotacz Płomieni, Stalowy Ogon i Hiper Promień.

Debiut Kradzież zespołowa