Fandom

Pokémon Wiki

Jon Dickson

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jon Dickson.png

Jon Dickson

Jon Dickson (jap. トシヤ Toshiya) — Trener Pokémonów z miasta Sento Cherry, który brał udział w Srebrnej Konferencji.

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Ostatnie fotografie z Johto. Brał udział w tym samym turnieju, w którym uczestniczyli Ash i Harrison. Po pokonaniu Asha, Harrison został pokonany przez Dicksona.

Trener ten następnie dostał się do finału i został zwycięzcą Srebrnej Konferencji. Zakłada się więc, że jest Mistrzem Ligi Pokémon. Trofeum wręczył mu pan Goodshow.

Pokémony

Widać było jedynie dwa jego Pokémony, ale wiadomo, że ma ich co najmniej sześć, gdyż startował w lidze Pokémon.

111 mini.png Rhyhorn
Jon Dickson Rhyhorn.png Rhyhorn Jona Dicksona pojawił się tylko w odcinku Ostatnie fotografie z Johto, gdzie walczył przeciwko Harrisonowi o miejsce w finale Srebrnej Konferencji. Pokonał Houndooma, przez co Harrison odpadł z zawodów.
078 mini.png Rapidash
Jon Dickson Rapidash.png Rapidash Jona Dicksona pojawił się tylko w odcinku Ostatnie fotografie z Johto, gdzie walczył przeciwko nieznanemu trenerowi w finale Srebrnej Konferencji. Udało mu się pokonać Rhydona.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki