FANDOM

Jon Dickson to trener Pokémonów z regionu Johto, który brał udział w Srebrnej Konferencji.

Historia

Jon Dickson pojawił się jedynie w odcinku Ostatnie fotografie z Johto. Jest on trenerem Pokémonów z miasteczka Sento Cherry, który brał udział w Srebrnej Konferencji. Po pokonaniu Asha Ketchuma, Jon Dickson był przeciwnikiem Harrisona w półfinałach zawodów. Tam, używając między innymi swojego Rhyhorna, Jon zdołał pokonać Harrisona, w tym jego Houndooma, dzięki czemu awansował do rundy finałowej.

W finale Jon Dickson walczył z nieznanym trenerem będącym w posiadaniu Rhydona. Dzięki swojemu Rapidashowi udało mu się go pokonać, a tym samym wygrać starcie i całą Srebrną Konferencję. Później, podczas ceremonii zamknięcia turnieju, Charles Goodshow wręczył mu trofeum, ogłaszając go zwycięzcą.

Pokémony

Przy sobie

Widać było jedynie dwa jego Pokémony, ale wiadomo, że ma ich co najmniej sześć, gdyż brał udział w pełnych bitwach, które wymagają sześciu Pokémonów.

Rhyhorn
EP274 Jon Dickson Rhyhorn
Rhyhorn Jona Dicksona pojawił się tylko w odcinku Ostatnie fotografie z Johto, gdzie walczył przeciwko Harrisonowi o miejsce w finale Srebrnej Konferencji. Pokonał Houndooma, przez co Harrison odpadł z zawodów.
Debiut  Ostatnie fotografie z Johto
Rapidash
EP274 Jon Dickson Rapidash
Rapidash Jona Dicksona pojawił się tylko w odcinku Ostatnie fotografie z Johto, gdzie walczył przeciwko nieznanemu trenerowi w finale Srebrnej Konferencji. Udało mu się pokonać Rhydona.
Debiut  Ostatnie fotografie z Johto

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Jona Dicksona:

Liga Pokémon

Jon Dickson brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Ciekawostki

  • Jon Dickson został nazwany po projektancie dźwiękowym i inżynierze dźwięku 4Kids Entertainment, firmy dubbingowej, która jako pierwsza przełożyła anime Pokémon na język angielski.