Fandom

Pokémon Wiki

Jolteon

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
134MS.png Vaporeon
Pokémon
Flareon 136MS.png
#135
Generacja I
Jolteon
サンダース

Thunders

135MS.png
Jolteon.png

Pokémon Błyskawica
Typy
Elektro
Zdolności
Volt Absorb Quick Feet
Ukryta zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
24.5 kg kg 0,8 m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
0
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona*
0
Szybkość
2
Styl Ciała Odcisk łapy
Plik:F135.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Jolteon

Jolteon (jap. サンダース Sandâsu) - Pokémon Błyskawica typu elektrycznego. Ewoluuje z Eevee pod wpływem Kamienia Pioruna.

Wygląd

Jolteon swym wyglądem przypomina żółto-białego królika. Tułów Jolteona pokryty jest sztywną i twardą sierścią. Co jest niesamowite we wszystkich formach - brak ogona. W jego miejscu Jolteon ma dłuższą sierść, która wyrasta z boków tego Pokémona. Mocną stroną Jolteona jest niesamowita szybkość, którą zapewniają jego długie, silne łapy. Prawdopodobnie Jolteon osiąga wielkie szybkości ze względu na elektryczność, która bardzo szybko się przemieszcza. Pysk Jolteona jest długi i zgrabny. W środku znajdują się ostre kły ułatwiające przyswojenie ataku Bite. Jego uszy są długie, granatowe w środku i żółte na zewnątrz. Oczy czarno-fioletowe, patrzące z lekkim zaciekawieniem. Dookoła szyi znajduje się biały kołnierz z długiej, niezwykle sztywnej sierści.

Zachowanie i umiejętności

Jolteon może używać tę same ataki co Eevee z dodatkiem możliwości władania elektrycznością, a także Double Kick i Pin Missile. Do gromadzenia energii elektrycznej gromadzi jony ujemne w powietrzu. Jest najszybszą Eeveelucją. Jest bardzo uczuciowy. Równie łatwo go rozzłościć, jak zranić uczucia. Jolteony, podobnie jak Eevee, zamieszkują miasta.

Kolce na jego ciele produkują niewielkie iskry. Pokemon ten jest bardzo uczuciowy, przywiązuje się do trenera i dba o niego. Łatwo go rozzłościć czy obrazić. Mimo swojej siły, jest pieszczochem który zrobi wiele, by zadowolić swojego trenera.

Gromadzi elektryczność znajdującą się w atmosferze. Kiedy jest naładowany elektrycznością,sierść na jego grzbiecie zjeża się.To samo dzieje się,gdy Jolteon czuje się zagrożony.

Będąc finalną ewolucją jest w stanie wykorzystać ruchy Hyper Beam i Giga Impact . Jego zdolność Volt Absorb umożliwia mu absorbowanie wszystkich elektrycznych ataków by uleczyć się.

Jest w stanie zaatakować nawet z siłą 10 000 voltów. Jest znany ze swojej niezwykłej szybkości. Kolce na jego ciele są ostre jak brzytwa,idealne do ranienia przeciwników.

Jest jedną z aż ośmiu ewolucji Eevee. Pozostałe to Vaporeon , Flareon , Espeon , Umbreon , Leafeon , Glaceon i Sylveon

Pokedex

Its cells generate weak power that is amplified by its fur's static electricity to drop thunderbolts. The bristling fur is made of electrically charged needles.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki