FANDOM

Johnny to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Pieśń zwycięstwa. Jest on trenerem Pokémonów, który brał udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

Jakiś czas przed tym, jak Ash stoczył swoją bitwę z Clarkiem, Johnny został dobrany do podwójnej bitwy jako przeciwnik Tysona. Wysłał swojego Aggrona i Blastoise'a przeciwko Sceptile'owi i Donphanowi.

Po tym, jak Ash i Morrison wygrali swoje bitwy, obaj w pośpiechu pobiegli, by zobaczyć walkę Johnny'ego z Tysonem. Gdy dotarli na miejsce, Blastoise Johnny'ego oraz Donphan Tysona zostali już pokonani, co pokazywała tablica wyników. Johnny walczył już tylko Aggronem, podczas gdy Tysonowi został Sceptile.

Johnny miał kłopoty ze Sceptile'em, gdy ten używał Wykrywania oraz swojej szybkości, by uniknąć Metalowego Pazura Aggrona, co przyczyniło się do zmęczenia jego Pokémona. Później Aggron użył Utwardzenia, co dało Sceptile'owi szansę na zaatakowanie Słonecznym Promieniem. Podczas pobierania energii słonecznej przez Sceptile'a Johnny uznał, że jest to idealna okazja do jego wykończenia. Kazał Aggronowi użyć Metalowego Pazura, lecz zanim ten zdążył uderzyć, Słoneczny Promień został naładowany i pokonał Pokémona Johhny'ego. Zwycięstwo Tysona pozwoliło mu przejść do następnej rundy, podczas gdy Johnny został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Aggron
EP405 Johnny Aggron
Aggron Johnny'ego został użyty w podwójnej bitwie przeciwko Sceptile'owi Tysona. Dzięki Wykrywaniu przeciwnik był w stanie przewidzieć jego ruchy i uniknąć ich. Ostatecznie został pokonany przez Słoneczny Promień Sceptile'a.

Aggron zna takie ruchy jak Metalowy Pazur i Utwardzenie.

Debiut Pieśń zwycięstwa
Blastoise
EP405 Johnny Blastoise
Blastoise Johnny'ego walczył przeciwko Tysonowi i jego Sceptile'owi i Donphanowi w podwójnej bitwie w czasie Konferencji Ever Grande i przegrał, co zostało odnotowane na tablicy wyników.
Debiut Pieśń zwycięstwa

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Johnny'ego:

Liga Pokémon

Johnny brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 坂口候一 Kōichi Sakaguchi
Stany Zjednoczone: Jason Griffith