Fandom

Pokémon Wiki

Johanna

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Johanna
250px
アヤコ Ayako
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Niebieski
Miasto Twinleaf
Region Sinnoh
Stanowisko Koordynatorka
Debiut Pierwsza podróż
Postać

Johanna jest matką Dawn.

Historia

Plik:Johanna Younger.png
Johanna po raz pierwszy pojawia się w odcinku Pierwsza podróż.

Kiedyś była wielką Koordynatorką Pokémonów, a także była zwycięzcą Wielkiego Festiwalu. Dawn chciała pójść w jej ślady i stać się wielką koordynatorką. Gdy Dawn rozpoczęła podróż, Johanna dała jej jedną ze starych wstążek.

W odcinku Śpiew dzwoneczków okazało się, że uszyła kamizelkę dla Buneary. Jako młoda dziewczyna była pokazana, jak brała udział w pokazach w retrospekcji w odcinku Starcie dwóch pokoleń! przeciwko jej rywalki z dzieciństwa, Lily.

W odcinku Słodko-gorzka bitwa! Ash, Brock i Dawn otrzymali od niej nowe stroje.

Johanna pojawiła się w odcinku Domowa strategia, gdzie spotkała się z Ashem i Brockiem osobiście po raz pierwszy. Użyła Glameowa i Umbreona w podwójnej bitwie z córką, którą szybko wygrała.

Plik:Johanna gown DP141.png
W odcinku Pokonać mistrza walk, Johanna prowadziła turniej, który był częścią Festiwalu Twinleaf. Miała na sobie suknię specjelnie na tą okazję.

W Nauka od podstaw!, Johanna miała uczyć dzieci jak zostać koordynatorem, ale razem z Siostrą Joy musiała brać udział w pokazach w pobliskim mieście. Dawn zgłosiła na ochotnika do nauczania na jej miejsce. Pod koniec odcinka, Johanna dała Dawn nowy strój do noszenia na Wielkim Festiwalu.

Pojawiła się na krótko w odcinkach Zaczynamy pierwszą rundę!, Godna rywalka! i Kiedy los zatacza koło..., gdzie oglądała Dawn walczącą w Wielkim Festiwalu Sinnoh, a w odcinku Wielki bój o zwycięstwo! pojawia się na widowni.

Johanna pojawia się na chwilę w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Ostatni raz pojawia się w SS024, kiedy Dawn wróciła do domu, gdzie zdecydowała się na walkę z jej Piplupem i Cyndaquilem. Ale po kłótni Piplupa i Cyndaquila, walka została przerwana. Na końcu odcinka rozstaje się z Dawn, która wyrusza do Hoenn.

Pokémony

Glameow
Johanna Glameow.pngDebiut: Pierwsza podróż

Osobny artykuł: Glameow Johanny

Glameow Johanny jest jej głównym Pokémonem od czasu, gdy była koordynatorką. Po tym jak Johanna wycofała się z kariery, Glameow stał się przyjacielem rodziny.

Ataki
Stalowy Ogon, Kula Cienia, Prędkość, Przyciąganie, Szybki Atak, Cienisty Pazur i Blef
Umbreon
200pxDebiut: Domowa strategia Umbreon Johanny jest jej jedynym innym znanym Pokémonem. Pojawił się po raz pierwszy w odcinku Domowa strategia, gdzie walczył przeciwko Piplupowi Dawn i Pachirisu wraz z Glameowem i wygrał. Pojawił się na chwilę w odcinku Pokonać mistrza walk.

Ostatni raz Umbreon pojawia się w SS024, gdzie był używany do walki z Dawn i jej Piplupem i Cyndaquilem w parze z Glameowem. Był ono w stanie wykonać z Glameowem pewne olśniewające kombinacje, ale kiedy Piplup i Cyndaquil użyli połączenia Wiru Wodnego i Kręgu Ognia, bitwa została przerwana.

Ataki
Przyciąganie, Szybki Atak, Kula Cienia, Prędkość i Stalowy Ogon

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki