FANDOM

384MS Rayquaza
Pokémon
Deoxys 386MS
#385
Generacja III
Jirachi
ジラーチ Jirachi
385MS
Jirachi

Pokémon Życzenie
Typy
StalPsycho
Zdolności
Serene Grace
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
1,1 kg 0,3 m
Statystyki
HP
100
Atak
100
Obrona
100
Sp. Atak
100
Sp. Obrona
100
Szybkość
100
Styl Ciała Odcisk łapy
Body12 Plik:F385.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Jirachi
Jirachi (jap. ジラーチ Jirachi) - mityczny Pokémon typu Stal i Psycho wprowadzony w generacji III.

Biologia

Fizjologia

Jirachi to mały, biały, humanoidalny Pokémon. Ma krótkie kończyny i woli latać niż spacerować. Jego ramiona posiadają "długie rękawy". Na brzuchu ma zakrzywiony szew, który kryje trzecie oko, jego "prawdziwe" oko. Rzadko otwiera to oko, które ma zdolność do absorbowania energii potrzebnej do hibernacji. Ma trójkąty na twarzy pod oczami. Te trójkąty przypominają łzy i makijaż klauna. Wydaje się, że nosi złotą czapkę przypominającą gwiazdę. Na każdym z trzech rogów jest niebieski pasek. Na plecach ma dwie streamery, które przypominają ogony.

Różnice płci

Jirachi jest bezpłciowym Pokémonem.

Specjalne umiejętności

Jirachi ma zdolność do udzielania życzeń raz na tysiąc lat. Posiada również zdolność do hibernacji na rozległe okresy czasu i budzi się raz na tysiąc lat. Może zostać obudzony czystym głosem w środku jego snu, przyznając jedno życzenie piosenkarzowi, a następnie wznawia swoją tysiącletnią drzemkę. Jak Mew czy Celebi, Jirachi może lewitować w powietrzu, choć nie ma takiej zdolności. Jirachi może również atakować podczas snu. Jirachi jest jedynym Pokémonem, który zna atak Pragnienie Losu.

Zachowanie

File-The Eye of Truth

Oko Prawdy Jirachi

Jirachi spędza większość czasu śpiąc i budzi się na siedem dni raz na 1000 lat. W tym czasie Jirachi posiada uprawnienia do dawania życzeń. Ma dziecięcą, figlarną osobowość. Jest apodyktyczny, zwłaszcza gdy inni odmawiają mu zabawy.

Środowisko naturalne

Jirachi śpi w Forinie.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Jirachi nie pogardzi karmą czy jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Jirachi (film 6)

Jedyny główny występ Jirachi nastąpił w filmie Jirachi: Spełnione Marzenia. Zaprzyjaźnił się z Maxem, a Butler chciał użyć jego uprawnień, aby obudzić Groudona.

Drugoplanowe role

Jirachi pojawił się na krótko w otwarciu filmów Cel Deoxys i Wzejście Darkraia. >

Legendarne Pokémony