Fandom

Pokémon Wiki

Jimmy (Johto)

3057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jimmy

ケンタKenta

Jimmy.pngJimmy
Płeć Męska
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut The Legend of Thunder!

Jimmy jest głównym bohaterem odcinków The Legend of Thunder!. Jego starterem był Cyndaquil, otrzymał go od profesora Elma z New Bark w tym samym czasie co Vincent i Marina.

Historia

Jimmy ma osobowość energetyczną zarówno podczas bitew jak i poza nimi. Wie, kiedy być poważnym.

Jimmy jest podobny pod wieloma względami do Asha. Także dba on bardzo o swoje Pokémony. Widać to, gdy troszczył się o Raikou, który został ranny. Można również określić go jako osobę, która nie poddaje się w walce.

Jego głównym celem było stać się silnym Trenerem Pokémon, tak aby mógł chronić dzieci w New Bark, jego rodzinnym mieście.

Jimmy pojawia się także na początku trzynastego filmu, gdzie walczył przeciwko Ashowi.

Pokémony

Jimmy's Typhlosion.png Typhlosion
Główny artykuł: Typhlosion Jimmy'ego

Typhlosion był starterem Jimmy'ego, danym mu jako Cyndaquil przez profesora Elma. Uzyskał go w tym samym dniu, w którym Vincent dostał Chikoritę i Marina dostała Totodile'a. Jimmy i Typhlosion są bardzo zbliżeni do siebie.

Debiut The Legend of Thunder!
Jimmy's Beedrill.png Beedrill

Jimmy posiadał Beedrilla jako Weedle na początku, jeszcze zanim rozpoczął swoją podróż Pokémon. Rozwinął się już dwa razy przed odcinkami The Legend of Thunder!. Jimmy używał go w bitwie przeciwko Marinie i jej Jigglypuffowi (Little Pink), w której Beedrill wygrał. Jimmy opiera się na szybkości Beedrilla podczas bitew i sytuacji lotu, gdy okazuje się to bardzo przydatne.

Beedrill zna takie ruchy jak: Przyspieszenie, Żądło i Szpilo Pocisk.

Debiut The Legend of Thunder!

Jimmy ma także przynajmniej cztery inne Pokémony.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki