FANDOM

Jessica to postać z regionu Kalos, pojawiająca się w odcinku Czesanie Furfrou!.

Historia

Jessica jest fryzjerką Pokémonów, która pracuje pod okiem swojego mistrza, Shermana. Przydzielono jej opiekę nad Furfrou, gdyż ten nie aprobował jej.

Jessica po raz pierwszy pojawiła się w odcinku, gdzie próbowała wystylizować swojego Furfrou, ale ten nie pozwolił jej na to. Poznała Asha i jego przyjaciół, kiedy Furfrou wpadł na Bonnie i zranił ją. Po przeproszeniu grupy Jessica zabrała ich do salonu fryzjerskiego dla Pokémonów, w którym pracowała. Wewnątrz nauczyła ich podstaw pielęgnacji Furfrou i pewnych rzeczy, na które należy zwracać uwagę. Po tym, jak Sherman zakończył przycinanie Furfrou na trym Kabuki i La Reine, polecił Jessice, aby oprowadziła Asha i jego przyjaciół po mieście, w którym Ash znajdował się po raz pierwszy.

Grupa udała się do innego salonu, który był własnością przebranego Zespołu R. Po tym, jak Serena zostawiła tam Fennekin, Jessica pomogła przyjaciołom w odzyskaniu Pokémona, gdy sierżant Jenny powiedziała, że ten salon należał do oszustów. Podczas gdy Ash walczył z Zespołem R, jej Furfrou został schwytany. Jessica znalazła w sobie odwagę, aby uwolnić swojego Pokémona, czym udało się zdobyć jego szacunek. Jessica rozkazała Furfrou zakończyć bitwę ze złodziejaszkami. Pod koniec odcinka Jessica wystrzygła swojego Furfrou na trym sercowy.

Pokémony

Przy sobie

Furfrou
EP812 Jessica Heart Furfrou
Furfrou jest Pokémonem, który został przydzielony Jessice przez Shermana. Ten Furfrou na początku nie tolerował jej i nie słuchał, kiedy ta uczyła się na nim technik fryzjerstwa. Gdy Furfrou został uratowany przed Zespołem R przez Jessicę, w końcu zaufał jej. Jessica następnie przycięła go na trym sercowy.

Jedyny znany atak Furfrou to Elektropromień.

Debiut Czesanie Furfrou!

Aktorzy głosowi

Japonia: 戸松遥 Haruka Tomatsu
Stany Zjednoczone: Kate Bristol
Polska: Marta Dylewska