Fandom

Pokémon Wiki

Jessica (XY008)

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jessica XY008.png

Jessica

Jessica (Jap.: ジェシカ Jessica) jest postacią dnia, która pojawiła się w Czesanie Fufrou!. Jest Stylistką Pokémon, która pracuje pod okiem swojego mistrza, Shermana. Przydzielono jej opiekę nad Furfrou, gdyż on nie pochwalał jej.

Jessica po raz pierwszy pojawiła się w odcinku, gdzie próbowała wystylizować swojego Furfrou, ale nie pozwolił jej na to. Poznała Asha i jego przyjaciół, kiedy Furfrou wpadł na Bonnie i zranił ją. Po przeproszeniu grupy za szkody Bonnie, Jessica wzięła ich do salonu fryzjerskiego Pokémon, w którym pracowała. Wewnątrz, uczyła ich podstaw pielęgnacji Furfrou i pewnych rzeczy, na które należy zwracać uwagę. Po tym, jak Sherman zakończył przycinanie Furfrou na trym Kabuki i La Reine, polecił Jessice oprowadzić Asha i jego przyjaciół po mieście, w którym Ash znajdował się po raz pierwszy.

Poszli do innego salonu, który był własnością przebranego Zespołu R. Po tym, jak Serena zostawiła tam Fennekina, Jessica pomogła grupie w uzyskaniu Fennekina, gdy Oficer Jenny powiedziała, ze ten salon należał do oszustów. Podczas, gdy Ash walczył z Zespołem, jej Furfrou został schwytany i Jessica odważyła się, aby wypuścić Furfrou z klatki, w której się znajdował przez trio. Gdy Jessica uwolniła go z klatki elektrycznej, w końcu zdobyła jego szacunek. Jessica rozkazała Furfrou'owi zakończyć bitwę ze złodziejaszkami. Pod koniec odcinka, Jessica wystrzygła Furfrou'owi trym serca.

Pokémony

Furfrou
Jessica Heart Furfrou.png Furfrou jest Pokémonem, który został przydzielony Jessice przez Shermana. Ten Furfrou nie tolerował jej na początku i nie słuchaj jej, gdy ona uczyła się na nim. Gdy Furfrou został uratowany przed Zespołem R przez Jessicę, w końcu zaufał jej. Jessica następnie przycięła go na trym serca.

Jedyny znany atak Furfrou to Elektropromień.

Debiut: Czesanie Fufrou!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki