Fandom

Pokémon Wiki

Jellicent

3195stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jellicent to Pokémon o typach wodnym i duch. Ewoluuje z Frillisha.

Biologia

Fizjologia

Jellicent przypomina meduzę z dwiema głównymi mackami działającymi jako ręce, a także z trzema mniejszymi tworzącymi nogi. Jest rozpoznawalny przez ogromną głową z małymi czerwonymi oczami i koroną na czubku głowy. Kołnierz samca przypomina grube wąsy, a u kobiety jest bardziej podobny do szalika.

Różnice płci

Female Jellicent anime.png

Samica

Podczas gdy samiec Jellicent jest przeważnie niebieski, samice są różowe, mają dwie rzęsy, widoczne czerwone usta, które przypomina serce, falbanki na mackach, wysoką koronę i podpuchnięty kołnierz wokół głowy. Samce mają jedną rzęsę nad każdym okiem, wąsy i krótszą koronę na głowie.

Specjalne umiejętności

Może wchłaniać wodę morską, a następnie wypuszczać ją z głowy.

Zachowanie

Porusza się energicznie do przodu przez wydmuchiwanie wody morskiej wchłanianej do jego ciała. Wszelkie statki, które wędrują do siedliska Jellicenta, nigdy nie wracają, co sugeruje, że może polować na ludzi i, podobnie jak wiele Pokémonów duchów, żywi się energią życiową. Zniknięcie statków w domenie Jellicenta może być również oznaką terytorialności.

Środowisko naturalne

Żyją w głębinach oceanu.

Odżywianie

Ich ulubionym daniem jest energia życiowa. Nie pogardzą też karmą ani jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Samiec i samica Jellicent pojawili się w odcinku Guarding the Guardian of the Mountain!.

Drugoplanowe role

Obie płci Jellicenta pojawiły się w filmie czternastym.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki