FANDOM

Jeff to postać z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku Zespół Eevee i Brygada Ratunkowa Pokémonów!.

Historia

Jeff jest ojcem Davy'ego i Virgila oraz założycielem Brygady Ratunkowej Pokémonów. Po raz pierwszy pojawił się, kiedy Virgil, Ash i jego przyjaciele odwiedzili go w jego biurze, aby dowiedzieć się, gdzie udał się Davy. Jeff powiedział im o kryzysowej sytuacji przy tamie, gdzie dzikie Cryogonale zamroziły jezioro.

Później, kiedy Davy został uwięziony wewnątrz budynku, Jeff chciał go ratować, ale Virgil kazał mu zostać. Sam natomiast udał się bratu na ratunek w towarzystwie Asha i jego przyjaciół.

Ostatni raz był widziany podczas pożegnania z Ashem i grupą, którzy udali się do miasta Vertress.

Pokémony

Wykorzystywane

Klinklang (×2)
EP765 Davy Klinklang
Dwa Klinklangi są wykorzystywane przez Jeffa i jego synów do napędzania helikopterów, za pomocą których dość szybko docierają do różnych miejsc i osób wymagających ich interwencji.
Debiut Zespół Eevee i Brygada Ratunkowa Pokémonów!

Trzymane na ranczo

Bouffalant
EP764 Virgil Various Pokémon
Jeff trzyma na swojej rodzinnej farmie kilka niewielkich stad dzikich Pokémonów, w tym stado Bouffalantów.
Mareep
EP764 Virgil Various Pokémon
Jeff trzyma na swojej rodzinnej farmie kilka niewielkich stad dzikich Pokémonów, w tym stado Mareepów.
Zebstrika
EP764 Virgil Various Pokémon
Jeff trzyma na swojej rodzinnej farmie kilka niewielkich stad dzikich Pokémonów, w tym stado Zebstrik.
Blitzle
EP764 Virgil Blitzle
Jeff trzyma na swojej rodzinnej farmie kilka niewielkich stad dzikich Pokémonów, w tym stado Blitzle'ów.

Aktorzy głosowi

Japonia: 中田譲治 Jōji Nakata
Stany Zjednoczone: Ryan Stadler
Polska: Leszek Zduń

Ciekawostki

  • Jeff jest prawdopodobnie oparty na Jeffie Tracym z serialu Thunderbirds z 1960 roku, który jest także założycielem i liderem organizacji ratowniczej - jego synowie wykonują misje ratownicze, podczas gdy sam nadzoruje i koordynacje je ze swojej bazy.
    • Co ciekawe, jeden z jego synów również ma na imię Virgil.