Fandom

Pokémon Wiki

Jeanette Fisher

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

File-Jeanette Fisher.png

Jeanette Fisher

Jeanette Fisher była czwartym przeciwnikiem Asha w Konferencji Błękitnego Wzgórza. Pojawiła się w odcinku Huczna runda piąta.

Podobnie jak w zdumiewający Mandi, Jeanette była również bardzo popularna. Kiedy weszła na stadion, Jeanette miała czerwony dywan, a płatki kwiatów były rzucane na nią, a nawet miał doping własnej drużyny.

Ash był przekonany, że pokona Jeanette i bez problemu pokonał jej dwa pierwsze Pokémony (Beedrilla i Scythera). Jej trzeci Pokémon, Bellsprout, wydawał się zaskakującym wyborem, ale dzięki niezwykłej elastyczności i zwinności pokonał Bulbasaura i Pikachu. Ostatecznie został pokonany przez Muka.

Mimo że została pokonana, Jeanette była dumna z Bellsprouta za świetną robotę i prowadziła go na ramionach zamiast w Poké Ballu.

Pokémony

Jeanette Fisher's Beedrill.png Beedrill

Beedrill był pierwszym Pokémonem, którego Jeanette postanowiła użyć podczas meczu z Ashem. Wysyłała go do walki z Bulbasaurem Asha. Oboje unikali swoje ataki, aż Ash kazał Bulbasaurowi użyć Nasionka Mocy. Nasiono zaczęło zabierać energię Beedrilla i Bulbasaur go pokonał.

Znane ruchy Beedrilla to: Akcja, Żądło i Trujące Żądło.

Debiut Huczna runda piąta
Jeanette Fisher's Scyther.png Scyther

Scyther był drugim Pokémonem, którego Jeanette używała podczas jej walki z Ashem. Udało mu zmylić Bulbasaura Asha kilka razy Podwójnym Zespołem, ale w końcu Bulbasaurowi udało się pokonać go.

Znane ruchy Scythera to: Siekanie, Prędkość (Szybki Atak) i Podwójny Zespół.

Debiut Huczna runda piąta
Jeanette Fisher's Bellsprout.png Bellsprout

Bellsprout był ostatnim Pokémonem Jeanette, którego użyła w trakcie swojej walki z Ashem. Pomimo słabego wyglądu okazał się dość silny. Był w stanie pokonaćBulbasaura.

Potem Ash postanowił wykorzystać Pikachu, który próbował wykorzystać elektryczne ataki na Bellsproucie. Bellsprout został trafiony przez piorun, ale Pokémon kwiat po prostu wykorzystał swoje nogi jako małe piorunochrony i prowadził energię elektryczną do ziemi, zostawiając Bellsprouta nieuszkodzonego. Wkrótce Bellsprout pokonał Pikachu.

Ashowi został tylko Muk. Pokémon Osad okazał się zbyt trudnym przeciwnikiem dla Bellsprouta: wszystkie jego ataki po prostu odbiły się od ciała Muka, pozostawiając Muka nieuszkodzonego. Następnie Muk użył Ciosu Ciałem, zatrzymując Bellsprouta pod ciałem Pokémona i Bellsprout został ostatecznie pokonany.

Znane ruchy Bellsprouta to Klaps i Ostry Liść.

Debiut Huczna runda piąta

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki