FANDOM

Jasmine to liderka sali w mieście Olivine. Specjalizuje się w Pokémonach typu stalowego. Wręcza Odznakę Minerału trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Jasmine pojawia się w odcinkach Walka o światło i Nerwowy Steelix.

Jasmine prowadzi latarnię morską w Olivine. Kiedyś jej Ampharos oświetlał drogę na brzeg, ale kiedy zachorował, zapytała Asha, czy przyniósłby lekarstwo z Cianwood. Ash i jego przyjaciele zdobyli lek i wręczyli młodej trenerce o imieniu Janina, aby przekazała go Jasmine.

Kilka tygodni później, Ash i jego przyjaciele wrócili z Wysp Wirów i Ash wyzwał Jasmine do walki o Odznakę Minerału. Ash, używając Cyndaquila, był w stanie pokonać jej Steelixa.

Pojawiła się także w odcinku Na rozstaju czterech dróg!, gdzie miała specjalne szkolenia z Kennym. Później zapytała Flinta, czy mogłaby z nim walczyć i przyjął wyzwanie. Niestety, Jasmine nie była w stanie pokonać jego Infernape'a.

Osobowość i cechy charakteru

Jasmine jest pewna siebie, a nawet agresywna w walkach.

Pokémony

Magnemite
Jasmine MagnemiteDebiut: Walka o światło Magnemite Jasmine zadebiutował w odcinku Walka o światło, gdzie jeździł na ramieniu Jasmine przez cały odcinek. Był to także pierwszy Pokémon, którego Jasmine stosowała w jej walce w sali przeciwko Ashowi w odcinku Nerwowy Steelix. Walczył z Pikachu Asha. Mimo że okazało się, że jest bardzo szybki i dość silny, w końcu został znokautowany przez Szybki Atak Pikachu.
Ataki
Fala Piorunów
Steelix
Jasmine SteelixDebiut: Nerwowy Steelix

Osobny artykuł: Steelix Jasmine

Steelix jest głównym Pokémonem Jasmine. Zadebiutował w odcinku Nerwowy Steelix, gdzie Jasmine używała go, by pokonać Zespół R.

Ataki
Chrupanie, Stalowy Ogon, Burza Piaskowa i Tunel
Sparkle
SparkleDebiut: Walka o światło

Osobny artykuł: Sparkle

Sparkle jest Ampharosem, który oświetla latarnię morską w Olivine. Jego trenerką jest najwyraźniej Jasmine, jednak nie wydaje się być aktywnym członkiem jej drużyny.

Ataki
Brak
Liderzy Sal w regionie Johto
FileZephyr Badge

Falkner
w mieście Violet

FileHive Badge

Bugsy
w mieście Azalea

FilePlain Badge

Whitney
w mieście Goldenrod

FileFog Badge

Morty
w mieście Ecruteak

Plik:FileStorm Badge.png

Chuck
w mieście Cianwood

Plik:FileMineral Badge.png

Jasmine
w mieście Olivine

Plik:FileGlacier Badge.png

Pryce
w mieście Mahogany

Plik:FileRising Badge.png

Clair
w mieście Blackthorn