Fandom

Pokémon Wiki

Jaco

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Plik:File-Jaco.png
Jaco jest Hodowcą Pokémon, który pojawił się w odcinku Zespół Electrike'a.

Jaco był studentem na obozie szkoleniowym dla Elektrycznych Pokémonów, gdzie starał się trenować Electrike'a. Razem byli jedynymi, którzy jeszcze nie ukończyli obozu, ponieważ Electrike nie mógł kontrolować elektryczności. Spotkał się z Ashem i jego przyjaciółmi, gdy jego Electrike poraził Asha, starając się doskonalić Elektrowstrząs.

Prawdę mówiąc, Jaco wolał Pokémony Latające i życzył sobie, aby mieć szansę pracować z nimi. Wierzył również, że jego Electrike był z góry skazany na niepowodzenie. Jako że Brock był hodowcą, Jaco był przekonany, że będzie wiedział, że nie ma nadziei na Electrike'a. Ale Brock wierzył w tego Pokémona i powiedział nawet, że Electrike był silniejszy od innych.

Jaco okazał brak wiedzy na temat dbania o Elektryczne Pokémony. Dzięki Ashowi, Dawn, Brockowi, a nawet Jamesowi i Meowthowi, Jaco i Electrike zdobyli bliższe relacje i Electrike był w stanie wykorzystać doskonale Elektrowstrząs.

Kiedy James i Meowth odwracali uwagę, Jessie przyszła i próbowała ukraść Electrike'a. Jednak Electrike przekształcił się w Manectrica i był w stanie zatrzymać Jessie. Nauczyciel Jaco, Cal, był pod wrażeniem tego, co on i Manectric zrobili.

Niestety Jaco musiał pożegnać się z Manectriciem ,który musiał żyć w elektrowni w celu produkcji energii elektrycznej. Jaco obiecał, że nigdy nie zapomni o nim.

Pokémony

Wypuszczone

Plik:Jaco's Manectric.png Manectric

W odcinku Zespół Electrike'a, Jaco szkolił Electrike'a, który miał problemy z kontrolowaniem Elektrycznych ataków. Ash, Dawn i Brock pomogli Jaco w treningu z Electrike'em w celu wykorzystania lepiej Elektrycznych ataków.

Później był porwany przez Zespół R, lecz uratował się po ewolucji w Manectrica.

Pod koniec odcinka, Manectric ukończył Centrum Treningowe, gdzie pracował z Jaco, i poszedł do pracy w agregacie prądotwórczym, aby pomóc w produkcji energii elektrycznej.

Manectric zna Ładowanie, Piorun i Elektrowstrząs.

Debiut Zespół Electrike'a

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki