Fandom

Pokémon Wiki

J

3204strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

J

J

Bild 71.jpgŁowczyni Pokémonów J
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Srebrny
Miasto Nieznane
Region Nieznany
Pierwsze pojawienie Pościg za łowczynią Pokémonów

J, często określana jako Łowczyni Pokémonów J, to łowczyni Pokémonów, która z pomocą jej ludzi kradnie Trenerom Pokémony i sprzedaje je klientom w celach zarobkowych. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów.

Historia

Pierwszy raz pojawiła się kradnąc Gardevoir Melodi, oraz Pikachu i Meowtha. Pikachu ukradła ze względu na siłę (znał Elektroakcję), a Meowtha ze względu na talent mówienia ludzkim głosem.

Ponownie pojawiła się w odcinku Łowczyni powraca. Próbowała ukraść grupkę Shieldonów. Próbę udaremnił Ash, Dawn, Brock oraz Gary i jego Pokémony.

Za trzecim razem (w odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu!) ukradła Riolu znającego Kulę Aury.

W odcinku Pillars of Friendship! chciała porwać Regigigasa.

W odcinku The Needs of Three! dla Cyrusa złapała Uxie, Mesprita i Azelfa. Jednakże, Mesprit i Uxie użyli Spojrzenia w Przyszłość i mocno uszkodzili jej statek. Statek J bez kontrolowania rozbił się w Jeziorze Waleczności i zakończył żywot w wirze wodnym. Nie wiadomo, czy J, bądź któryś z jej podwładnych przeżył. Jedyne, co zostało, to jej okulary unoszące się na wodzie. Istnieją teorie, że mogła zginąć podczas rozbicia się.

Pokémony

J's Salamence.png Salamence
Główny artykuł: Salamence J

Salamence J jest najbardziej wykorzystywanym Pokémonem. Zadebiutował w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów, wraz ze swoją trenerką. Najczęściej stanowi tryb transportu dla J. Jest również często wykorzystywany w walce.

Debiut Pościg za łowczynią Pokémonów
J's Ariados.png Ariados
Ariados jest używany przez J do wpędzania wrogów w pułapki za pomocą Strzału Siecią i Pajęczej Sieci, umożliwiając J kradziesz Pokémonów bez żadnych zakłóceń.
Debiut Pościg za łowczynią Pokémonów
J's Drapion.png Drapion

Pierwszy raz pojawia się w odcinku Pościg za łowczynią Pokémonów. Pomógł porwać Pikachu Asha. Potem Ash użył do walki z nim Aipoma i Turtwiga. Pokémony Asha nie miały szans. W odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu (Część 2) miał zatrzymać Asha. Ze swoimi szczypcami nie miał z tym problemu. Jednak Ash kopnął go w twarz i wydostał się. Przez to Drapion stał się jednym z niewielu Pokémonów, którym Ash chciał zrobić krzywdę.

Drapion zna takie ruchy jak: Trujące Żądło, Kontra Trucizna i Szpilo Pocisk.

Debiut Pościg za łowczynią Pokémonów

.

Technologia

"Działo" Kamień Klatka Okulary Pojazd pomocników
JBracelet.png Regice stone.png J's case.jpg J's glasses.png J's car.png
Sterowiec Wnętrze sterowca Niewidzialność Laser Płynna guma
J's Ship 1.jpg J's ship.jpg J ship invisible.png J ship laser.png

J ship gum.png

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki