FANDOM

Plik:File-Isis.png
Isis to Hodowczyni Pokémon, która pojawiła się w odcinku Bibarel wie najlepiej.

Opiekuje się Bibarel dla eksperta. Była z nią zaprzyjaźniona jeszcze kiedy była dziewczyną. Ekspert jest odpowiedzialny za budowę nowego mostu. Była powołana do dbania o Bibarel i organizację pracowników, gdy Eksperta nie było. Bibarel przestała działać natychmiast po odejściu Eksperta. Isis była bardzo przygnębiona i obwiniała siebie za to, że nie była w stanie zdobyć zaufania przyjaciela z dzieciństwa. Brock próbował rozwiązać sytuację poprzez specjalnie zaprojektowaną żywność, przez co Pokémon będzie energiczny, ale Bibarel zasnęła po wzięciu żywności. Później, konstruktor przyszedł z maszyną do budynku i wezwał wszystkich do pracy. Bibarel stała się wściekła i starała się zatrzymać konstruktora przed budową mostu. Ekspert wrócił i powiedział grupie, że most nie jest planowany i spadnie w dół. Przyniósł grupie nowy projekt. Isis zdała sobie sprawę, że Bibarel rzeczywiście próbowała chronić życie ludzi i zaprzyjaźniła się z Bibarel ponownie.

Pokémony

Pod opieką

Expert's Bibarel.png Bibarel ♀

Bibarel jest Pokémonem Eksperta i gwiazdą odcinka Bibarel wie najlepiej.

Po tym jak trener zostawił ją w pracy, Bibarel odmówiła cięcia kamieni. Brock starał się zachęcić ją do pracy przez zmieszanie żywności, ale to i tak nie zadziałało na Bibarel. Następnie Ash i Brock wysłali Chimchara, Turtwiga, Buizela i Sudowoodo i użyli ataków stosowanych do cięcia kamienia. Niestety, kamienie nie miały prawidłowych wymiarów.

Następnie pojawił się Zespół R. Zdobyli pracujące Machoke'i i Machampy, a następnie Bibarel. Ale Bibarel wykorzystała swoje silne przednie zęby do przegryzienia prętów klatki i wszyscy zostali wolni.

Gdy inżynier przyjechał i użył Rhydona do pracy, Bibarel zaatakowała. Nie chciała, by Pokémony inżyniera dotykały kamieniołomu. Następnie pojawił się Ekspert, który wystraszył inżyniera, a Bibarel i grupa wróciły do pracy. Na końcu most był gotowy na czas.

Bibarel zna tylko Super Kieł.

Debiut Bibarel wie najlepiej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki