FANDOM

24px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy postaci z gier. Zobacz też stronę ujednoznaczniającą.

Iris (jap. アイリス Airisu) to mistrzyni regionu Unova. Dawniej była liderką w Opelucid i rozdawała Odznaki Legendy.

Historia

Iris pojawia się w grach B. W obu wersjach pojawia się w Castelii, gdzie pomaga graczowi, Burghowi i Biance, gdy Munna Bianci została skradziona; w tym czasie działa jako "ochroniarz" Bianci.

W W jest liderem sali w Opelucid. Ta sala jest ósmą kwestionowaną przez gracza. Trenerzy, którzy pokonają Iris, otrzymają Odznakę Legendy, wraz z TM82 (Ogon Smoka). Pojawia się również w Zamku N, gdzie ona i inni liderzy Unovy powstrzymują Siedmiu Mędrców. W sezonie letnim odwiedza Cynthię w Undelli, razem z innymi liderkami i kobietami z Elitarnej Czwórki.

W B może nauczyć Pokémony smoki gracza ruchu Draco Meteor, jeśli mają wysoki poziom przyjaźni. Można ją znaleźć w domu Draydena w Opelucid.

W , Iris po raz pierwszy pojawia się w Castelii, mówiąc graczowi o zespole Plazma. Później widać ją na krótko w Opelucid. Podstawową rolą Iris w tych grach jest bycie nową mistrzynią regionu, zastępując Aldera. Po szkoleniu z Draydenem walczyła przeciwko Alderowi i wygrała, zdobywając jego tytuł dla siebie i wysyłając go na emeryturę. Jako prezent dla niej, Drayden dał jej nowe ubrania.

Sprite'y

B W
Iris BW
Przód
B W B2 W2
Iris mini
Mini
B W
VS Iris
VS Iris
B2 W2
VS Iris B2W2
VS Iris
B2 W2
Iris B2W2 front
Przód
B2 W2
Iris B2W2 mini
Mini
B2 W2
Iris B2W2
Animowany przód

Pokémony

Pokémon White

611
Fraxure
Smok
621
Druddigon
Smok
612
Haxorus
Smok
Poz. 41 Poz. 41 Poz. 43
Zdolność:
Rywalizacja
Zdolność:
Czysta Siła
Zdolność:
Ciosołamacz
Przedmiot:
-
Przedmiot:
-
Przedmiot:
-
Ogon Smoka Ogon Smoka Taniec Smoka
Taniec Smoka Zemsta Ogon Smoka
Asekuracja Nocne Cięcie Asekuracja
Gniew Smoka Zmniejszanie Siekanie

Pokémon Black 2 and White 2

Pierwsza bitwa

Rewanż

Ciekawostki

  • Jej tytuł liderki to Dziewczyna, która zna serca smoków.
  • Iris i Clair łączy to, że obie są specjalistkami typu Smok, a także ósmymi liderkami w swoich regionach.
  • Iris jest pierwszym mistrzem, który zachował swoją japońską nazwę.
  • W grach Black and White jedynymi różnicami między jej drużyną a drużyną Dryadena były różnice w płci Pokémonów oraz umiejętność Druddigona.
  • Iris uważa Dryadena za swojego dziadka, mimo iż nie są spokrewnieni.

Zobacz też