FANDOM

Pokémon Infernape to Pokémon typu ognistego i walczącego. Ewoluuje z Monferno i jest finalną formą Chimchara.

Biologia

Fizjologia

Jego ciało jest przede wszystkim brunatno-czerwone z białym futrem na klatce piersiowej, głowie i nogach oraz dużym płomieniem na głowie. Płomień na ogonie zniknął. Infernape nosi dwa złote pierścienie na klatce piersiowej. Posiada również wzory na barkach, kolanach i rękach. Niebieskie i czerwone oznaczenia, które miał na czole jako Monferno, zmieniły się w głęboki, czerwony znak. Infernape na żółte oczy, a jego tęczówki są niebieskie. Jego dłonie, palce i wewnętrzne uszy są również niebieskie. W przeciwieństwie do Chimchara i Monferno, jego płomień nigdy nie gaśnie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Infernape wykorzystuje specjalny rodzaj sztuki walki, w którym wykorzystuje wszystkie cztery kończyny. Jako ostateczna ewolucja w swoim rodzaju, Infernape może nauczyć się takich ruchów jak Hiper Promień czy Giga Wstrząs.

Zachowanie

Mówi się, że Infernape ma ognisty charakter i jest najbardziej konkurencyjnt, jeśli chodzi o szybkość. Będąc potężnym wojownikiem, Infernape testuje swoje umiejętności w walce przeciwko sobie. Jego duch walki zależy od wielkości płomienia na głowie. Infernape wykorzystuje swoje ręce i nogi, aby użyć specjalnych ciosów bojowych.

Środowisko naturalne

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Infernape nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Główne występy

Infernape Asha

Monferno Asha ewoluuje w odcinku Pokonamy gniew ogniem!.

Infernape Flinta

Infernape to główny Pokémon Flinta. Debiutuje w odcinku Flint wkracza do akcji!.

Inne

Ten Pokémon debiutuje jako Pokémon Allegry w dziesiątym filmie.

Drugoplanowe role

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP163 Infernape, Pokémon Płomień, ewolucja z Monferno. Ognista grzywa Infernape'a odzwierdziedla jego szybkość i gwałtowną naturę.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki