FANDOM

Pokémon Illumise to Pokémon typu robaczego. Nie posiada pre-ewolucji ani ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Illumise przypomina robaczka świętojańskiego z kobiecymi cechami. Jej ciało jest czarne i niebieskie, ma dwa pionowe pasy schodzące do przodu. Jej ramiona i nogi są czarne i połączone z ciałem przez fioletowe granice. Z przodu ma coś co przypomina żółty łuk lub szal. Ma duże, pochylone oczy z niebieskimi tęczówkami. Jej głowę otaczają fioletowe loki. Jej anteny są mniejsze niż u Volbeata i są koloru żółtego. Illumise ma małe skrzydła używane do latania. Ma także trzy podłużne, żółte plamy na plecach.

Różnice płci

Illumise to gatunek samicy. Dla płci męskiej, patrz Volbeat.

Specjalne umiejętności

Za pomocą słodkich aromatów, Illumise prowadzą Volbeaty po nocnym niebie, by rysowali różne wzory geometryczne.

Zachowanie

Illumise to nocne stworzenia, wychodzą w nocy z innymi Illumise i Volbeatami. Ten gatunek ocenia innych na podstawie jak skomplikowane wzory na nocnym niebie zostawiają za pomocą ogonów.

Środowisko naturalne

Można je znaleźć żyjące w lasach.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Illumise nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Jej pierwszy występ nastąpił w odcinku Miłość od pierwszego lotu obok swojego męskiego odpowiednika Volbeata.

Illumise pojawiła się w odcinku Podróż w czasie leczy wszelkie rany.

Drugoplanowe role

Illumise pojawiła się również w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG042 Illumise, Pokémon Robaczek Świętojański. Illumise używa słodkiego zapachu, by wabić Volbeaty, by rysować geometryczne wzory na niebie.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki